بابل دک تکنولوژی برتر سقف

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 93
نویسنده پیام
dpmehr آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 10 /10 /1398


بابل دک تکنولوژی برتر سقف

کاربرد های سقف وافل ( سقف بابل دک تکنولوژی برتر )
از آنجا که سقف وافل دارای نما و ظاهر زیبا و مقبولی است، در هر فضایی که مورد استفاده قرار گیرد، آن را از سقف کاذب بی نیاز می کند. در ساخت مکان ها و فضاهایی چون مراکز اداری بزرگ، مراکز تجاری، اماکن تفریحی و ورزشی، پارکینگ های طبقاتی، بخش های ساختمانی و داخلی فرودگاه ها، بیمارستان ها و فضاهایی این چنین، سقف وافل یکی از گزینه های انتخابی است. انتخاب این نوع سقف می تواند تأثیر بسیاری در زیبا تر شدن فضای مورد نظر داشته باشد و حتی از لحاظ معماری و هنری نیز آن مکان را جذاب تر نماید.
در محیط هایی که محدودیت استفاده از ستون وجود دارد، می توان از این نوع سقف استفاده کرد، به طور کلی سقف وافل برای اکثر فضاها خصوصا فضاهایی که از نظر مساحتی وسیع هستند، استفاده می شود.
آنچه سقف وافل را کاربردی تر می کند، بررسی آن از لحاظ بهینه سازی مصرف انرژی، حریق و آکوستیک است. این بررسی ها در خصوص سقف وافل و استاندارد های آن مدتی پیش در مرکز پژوهش های ساختمان و مسکن انجام شده است و خوشبختانه از تمامی آن جنبه ها تأیید گشته است.
آشنایی با بابل دک، نوعی دیگر از سازه های مدرن
این سیستم که سقف حبابی نام دارد، از دیگر سازه های مدرن و حائز اهمیت برای ساخت سقف بناهاست. این سازه تشکیل شده از حجم های توخالی و حبابی است که از سبک ترین سازه ها به شمار می رود. از اختراع نخستین شکل آن دهه های معدودی می گذرد، اما به دلیل ساخت هوشمندانه و کاملا کاربردی روندی تکاملی را طی کرده و اینک به یک محصول مهندسی که مزایای بی نظیر و منحصر به فردی نیز دارد، تبدیل شده است.
تصویر: https://www.bubbledeck-ir.com/wp-content/uploads/2019/09/bubbledeck-waffle-slab-details-no019-540x405.jpg
موارد زیادی را می توان به عنوان مزایای سقف بابل دک ذکر نمود. همچنین حجم بتن مصرفی نیز در مقایسه با سایر سازه ها اندک است. با وجود سقف بابل دک، هزینه های نازک کاری و تأسیسات مکانیکی و الکترونیکی تا حد چشم گیری کاهش خواهد یافت. همچنین با اجرای آن دیگر ابدا نیازی به سقف کاذب نخواهد بود. از دیگر موارد و هزینه هایی که با انتخاب سقف بابل دک می توان آن ها را حذف یا بسیار کم کرد، میزان مصرف انرژی برای برآوردن نیازهای تأسیساتی – به خصوص در ساختمان های عمومی نظیر بیمارستان ها – نیاز به نیروی انسانی و هم چنین هزینه های ساخت اسکلت است.
نکته ی بسیار مهم این است که با انتخاب سقف بابل دک، همچنین زمان نصب و اجرای سقف برای مکان مورد نظر، از بیست تا چهل درصد کاهش خواهد یافت. برای نصب و اجرای این سازه نیز نیازی به کارگران بسیار ماهر نیست و این روند به آسانی انجام خواهد شد.
تصویر: https://www.bubbledeck-ir.com/wp-content/uploads/2019/09/bubbledeck-waffle-slab-details-no012-540x389.jpg
ساخت سقف های حبابی تحت برند بابل دک در کشورمان در انحصار گروه بناسازان فرنام ایران است. این تیم مجرب توانسته اند تخصص و مهارت لازم را در زمینه ی ساخت سقف های حبابی کسب نموده و با بهترین و به روز ترین روش ها شما هموطنان را در انواع پروژه های ایجاد سازه های مناسب و کاربردی یاری نمایند. کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سقف بابل دک از طریق همین سایت امکان پذیر است.


سه شنبه 10 دی 1398 - 15:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


بابل دک تکنولوژی برتر سقف

کاشت مو چیست

پیوند موی طبیعی در حال حاضر تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته است ،این پیوند در نواحی مختلف ازجمله سر ، ابرو ، ریش ، سبیل ، مژه و نواحی اسکار(نواحی دچار زخم و یا ضایعات پوستی) قابل انجام است. پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda در سال 1939 موضوع کاشت مو را برای اولین بار مطرح کرد و سپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. در سالهای بعد تجارب وروش های متعددی مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهرگیری از تکنولوژی جدید از دسته های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft) استفاده می شود تا نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی حاصل شود. این عمل که تاچندی پیش حتی غیر قابل باور تصور می شد ،امروزه تبدیل به یکی از اعمال جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص و کاشت آنها در نقاط مورد نظر استوار می باشد. کلینیک کاشت مو چه موهایی در سر برای کاشت مو استفاده می شود؟کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای شخص از پشت سر یا ناحیه ای از بدن او برداشته می شود ، سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ های مخصوص، فولیکول های مو به صورت تک تک با ظرافت جدا می شوند و حسن پیوند موی طبیعی این است که بدن به موهای پیوند زده شده واکنشی نشان نمی دهد. با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد گرفته می شود، به نگهداری و مراقبت خصی نیاز ندارد.پزشکان با تجربه، به اندازه ای برداشت موها را انجام می دهند که تنها یک خط بسیار باریک به جای می ماند. البته باید توجه داشت که موهای پیوند زده شده پس از 4 تا 6 ماه می ریزند و سپس موها رشد مجدد خوهند داشت . به همین دلیل نباید نگران شوید چون ریزش بعد از کاشت طبیعی است.

خدمات کلینیک پوست و مو در تهران:

جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو به روش بدون جراحی

کاشت مو به روش micro fit

بهترین مرکز کاشت مو

کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش fut

کاشت مو به روش fit

کاشت مو بانوان

کاشت ریش

کاشت ابرو

پی آر پی مو

مزوتراپی موی سر

کاشت مو به روش ترکیبی

کلینیک پوست و مو


شنبه 22 آذر 1399 - 14:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


بابل دک تکنولوژی برتر سقف

باربیکیو چیست؟

باربیکیو یا BBQ تا حد زیادی مورد سوء استفاده عموم قرار گرفته است. به این معنا که این اصطلاح هر چیزی است که روی کوره پخته می‌شود، یعنی «روش پخت‌وپز» است. بین گریل کردن و کباب پز تفاوت آشکاری وجود دارد. اگر گوشت را گریل می‌کنید، به معنی آن است که آن را روی حرارت مستقیم آتش می‌پزید. این روش پخت‌وپز سالم است، زیرا روغن‌ها یا چربی‌ها به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، باربیکیو «فرآیند یا روش بلند کردن دود در زمان پخت گوشت در دماهای پایین برای مدت طولانی است.» شما تکه بزرگی از گوشت خام را می‌گیرید و آن را دودی می‌کنید. در نهایت، باربیکیو یک وسیله پخت‌وپز است که در بیرون از منزل به کار می‌رود و منبع گرمای آن را از چوب، گاز یا ذغال چوب است. اغلب به صورت پایه‌دار است و برای پختن مواد غذایی، باید آن‌ها را بر روی توری فلزی قرار داد. در اصل، تا زمانی که شما با استفاده از آتش آشپزی می‌کنید، عملاً در حال کباب کردن غذا هستید. تفاوت اصلی در این است که شما ممکن است در حال پخت‌وپز با یک منبع حرارت مستقیم یا غیر مستقیم باشید. گرمای مستقیم جایی است که منبع گرما نزدیک یا به طور مستقیم زیر غذایی است که شما در حال پخت‌وپز هستید، آشپزی غیرمستقیم جایی است که منبع گرما جدا از غذا بوده و هدف دودی کردن مواد خوراکی است. به هر حال، استفاده از BBQ طعم متفاوتی را نسبت به سایر روش‌های پخت‌وپز معمولی به وجود می‌آورد.

مزایا و معایب باربیکیو ذغالی

مزایا

غذا را نرم و آهسته می‌پزد.طعم غذا دودی و خوشمزه‌تر می‌شود.هزینه احداث آن کم است.می‌تواند قابل حمل نیز باشد.در انواع مختلف و با مصالح گوناگون (آجر و سنگ) قابل ساخت است.

معایب

دود زیادی ایجاد می‌کند.روشن کردن آن (ذغال‌ها) نیاز به زمان دارد.

باربیکیو ذغالی

مزایا و معایب باربیکیو گازی

مزایابه سرعت گرم و به سرعت نیز سرد می‌شود.امکان تنظیم کم و زیاد کردن حرارت شعله وجود دارد.نصب و راه اندازی آن سریع و آسان است.در اندازه‌ها و ابعاد مختلف موجود هستند.کمبود خاکستر و ذغال باعث تمیز و سالم بودن غذا می‌شود.معایبهزینه خرید آن نسبتاً زیاد است.طعم غذای کباب شده توسط مدل ذغالی را ندارد.

باربیکیو گازی

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی آذر افروز:

خرید باربیکیو

آتشدان هیزمی

آتشدان

خرید کباب پز

باربیکیو گازی کابینت دار

باربیکیو گازی پایه دار

باربیکیو گازی رومیزی

باربیکیو گازی شعله کشویی

باربیکیو ذغالی پایه دار

باربیکیو ذغالی کابینت دار

باربیکیو ذغالی رومیزی


شنبه 26 تیر 1400 - 17:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


دزدگیر پارادوکس

دزدگیر پارادوکس (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام پنتا، شرکت پارادوکس (Paradox) با هدف طراحی و تولید سیستم های حفاظتی (دزدگیر) در سال ۱۹۸۹ در کشور کانادا تأسیس گردید.

دزدگیر پارادکس

دزدگیر پارادوکس در تنوع زیادی طراحی و تولید می گردد و به واسطه کیفیت فنی مطلوب این برند، محصولات آن به بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله ایران صادر می شود.

تولیدات(Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل ها، انواع سنسورها و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می شوند.

قیمت دزدگیر پارادوکس

آغاز فعالیت این شرکت با خط تولید بسیار تاثیر گذار سنسور های حرکتی بوده است که همچنان حق انحصاری استفاده از آن برای ساخت دیگر انواع دزدگیر پارادوکس مورد بهره برداری قرار می گیرد. در سال ۱۹۹۶، دزدگیر اماکن پارادوکس سری دیجیپلکس Digiplex از سری محصولات امنیتی خود را معرفی نمود.

در سال ۲۰۰۱ شرکت پارادوکس گستره وسیعی از محصولات بی سیم خود را به بازار عرضه کرد که شامل کنسول all-in-one ماژلان Magellan (که برنده جایزه طراحی شده) نیز می شود.

در طول سال‌های گذشته به تدریج تمرکز این شرکت معطوف به تولید محصولات نرم افزاری شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ شروع به بازطراحی و تغییر محصولات قبلی خود شامل سری MG, SP و EVO به پلتفرم جدید کرد.

همچنین این شرکت ماژول‌های حرفه‌ای ارتباطی خود را با استفاده از GMS, IP و سخت افزار هایی با قابلیت به روز رسانی معرفی کرده است. به این ترتیب قیمت دزدگیر پارادوکس با توجه به مشخصه های آن، معقول به نظر می رسد.


شنبه 09 مرداد 1400 - 14:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


بابل دک تکنولوژی برتر سقف

بهترین مکانیکی شرق تهران

در تعمیرگاه ما که به عنوان بهترین مکانیکی شرق تهران از طرف مردم انتخاب شده است انواع خدمات تعمیرات، مانند تعویض تسمه تایم، تعویض روغن موتور، انجام سرویس های دوره ای ، خدمات باطری سازی از جمله : تعمیر دینام ، تعمیر استارت ، شارژ گاز کولر، نصب زنون برای چراغ های جلو و … به صورت تخصصی انجام می شود.

تعمیرگاه تخصصی در شرق تهران

در بهترین تعمیرگاه تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

علاوه بر مواردی که در بالاتر به آن اشاره شد ، انواع تعمیرات جلوبندی مانند : رفع لاستیک سایی، میزان فرمان تضمینی برای گرفتن معاینه فنی، تعویض طبق، تعویض کمک فنر و تعویض سیبک فرمان هم انجام می شود. لازم به توضیح است علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد ، تعویض لنت چرخ های جلو و عقب، تعویض دیسک چرخ ، تعویض شمع های موتور، تنظیم موتور ، تعویض صافی بنزین برای کاهش مصرف سوخت ، تعویض واشر سرسیلندر و … را هم می توانید در بهترین مکانیکی شرق تهران دریافت کنید. ما در بهترین مکانیکی شرق تهران انواع خودروهای ایرانی از جمله تولیدات سایپا و ایران خودرو و همچنین انواع خودروهای خارجی از برند های مطرح مانند : کیا، هیوندای، بنز، مزدا، تویوتا، لکسوس، پژو، نیسان و … را تحت پوشش قرار می دهیم.

معرفی خدمات تعمیرگاه تخصصی در تهرانپارس:

تعمیرگاه تویولند​

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه کیا

نصب آپشن خودرو

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه میتسوبیشی


چهارشنبه 28 مهر 1400 - 11:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group