لوازم یدکی رنو

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 76
نویسنده پیام
nazgol1369 آفلاین


ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


لوازم یدکی رنو

ما در مجموعه الواپشن همواره در تلاش هستیم تا با عرضهلوازم یدکی رنواصلی ولوازم جانبی خودرواصلی آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم کنیم مجموعهالوآپشن با قدمت بیش از 10 ساله و با تجربه فروش به میلیون ها مشتری چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین در جایگاهی است که امروزه به همکاران فروش در سراسر ایران قطعات اصلی رنو را ارسال می کند و به صورت عمده و جزئی در حال فروش قطعات یدکی و جانبی رنو هستیم. همچنین در فضای اینترنت کشور با دارا بودن فروشگاه آنلاین مشتمل بر هزاران قطعه کوچک و بزرگ رنو ، فروشگاهی کامل از قطعات خودروهای رنو را آماده کرده ایم تا از هر نقطه ایران دسترسی به محصولات اصلی را داشته باشید همچنین برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را دریافت کرده ایم دیگر محصولات مرتبط کیت ضربه گیر کمک فنر تالیسمان تجهیزات جانبی رنوتالیسمان


یکشنبه 11 خرداد 1399 - 10:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


تشخیص قطعات تعویضی خودرو

همه ما از این موضوع آگاهی داریم که کارشناسی خودرو پیش از خرید خودرو بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل پیش ازخرید، شما باید موارد مختلفی را من جمله بدنه، موتور، سیستم تعلیق و سیستم برقی خودرو را بررسی نمایید. اما کارشناسی بدنه خودرو و تشخیص رنگ در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. شاید بتوانید موتور یک خودروی معیوب را با کمی هزینه تعمیر کنید، اما ایراد بدنه‌ای تا همیشه باقی خواهد ماند و شما را دچار مشکل می‌کند. اما مساله مهم‌تر تشخیص رنگ، تشخیص قطعات تعویضی خودرو است.

تشخیص رنگ و نحوه بررسی تعویضی بودن قطعات

زمانی که یک قسمت از خودرو را بخواهند رنگ کنند، رنگ به صورت مستقیم روی آهن نمی‌چسبد. به همین دلیل از بتونه استفاده می‌کنند. بتونه نسبت به رنگ بسیار ضخیم است و باعث فاصله افتادن رنگ از بدنه می‌شود. به همین دلیل اگر یک آهن‌ربا را به بدنه خودرو بچسبانیم، جذب بدنه نخواهد شد.

بررسی پیچ‌ها

کاپوت، گلگیر‌های جلو، درب‌ها و صندوق عقب، همه این‌ها با پیچ و مهره قابل تعویض هستند. پیچ‌های فابریک خودرو رنگ شده هستند و می‌توانید به سادگی آنها را تشخیص دهید. اما اگر آچار دور این پیچ‌ها افتاده باشد تا تعویض شوند، مقداری از این رنگ آسیب خواهید دید. به این ترتیب شما باید با دقت زیاد این پیچ‌ها را بررسی کنید و ببینید جای آچار خوردگی دارند یا خیر

بررسی درزها

ابتدا بهتر است از فاصله دور این درزها را بررسی نمایید. اگر از آن فاصله مشکلی به نظر نرسید، نزدیک شده و نوک انگشت خود را درون این درز کنید و انگشت خود را لای تمامی قسمت‌های این درز بکشید. اگر جایی تنگ یا گشاد شد، یعنی یا قطعه تعویض است و یا تصادف شدید داشته.

بررسی جای جوش روی بدنه

برخی از قسمت‌ها همانند رکاب‌ها، ستون‌ها و یا مهم‌تر از همه سقف، با پیچ و مهره قابل تعویض نیستند. آنها را باید با دستگاه هوابرش جدا کرد و قطعه جدید را جایگزین نمود. به همین دلیل راهی به جز جوش دادن وجود ندارد. جای جوش را به هیچ وجه نمی‌توان مخفی کرد، در نتیجه بهترین راه برای تشخیص تعویض قطعات و کارشناسی بدنه خودرو در این موارد، دیدنی خودن بدنه است.

سایر خدمات مرکز تشخیص رنگ خودرو :

کارشناس رنگ خودرو

کارشناسی خودرو در محل

قلم مغناطیسی رنگ خودرو

موج گیری بدنه خودرو


شنبه 01 شهریور 1399 - 16:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه هیوندای | بهترین تعمیرگاه تخصصی هیوندای که تجربه میکنید

تعمیرگاه تخصصی هیوندای در غرب تهران به همراه خدمات نوین تر

به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران هستید؟ تیم تخصصی ویراخودرو با بهره گیری از افراد مجرب و کارآزموده و همچنین با استفاده از تجهیزات روز دنیا. و داشتن سابقه ی طولانی در امر تعمیرات خودرهای هیوندای. قادر به ارائه ی خدمات تعمیرات موتور و عیب یابی ، برق تخصصی بررسی جز به جز سیم کشی. باز و بست اصولی داشبورد و ترمیم آن ، دیاگ به روز ، پیدا کردن صداهای جلوبندی و سیستم تعلیق می باشد. که در ادامه مطلب به صورت کامل در مورد هر یک توضیحات کاملی خدمت شما ارائه می دهیم.

تعمیر موتور خودوری هیوندای به همراه سرویس دهی کامل موتور

سرویس دهی کامل موتور در تعمیرگاه تخصصی هیوندای انجام میشود. به علاوه تشخیص صدای موتور و سرسیلندر، تعمیرات اساسی موتور هیوندای، بررسی نشتی روغن موتور و آب. تعویض و بررسی سطح کیفی مایعات موتور، تخمین هزینه های تعمیراتی خودرو هیوندای. بررسی ضعف روغن و اویل پمپ و… در تعمیرگاه هیوندای همه ی خدمات به شما ارائه میشود.

نمونه ایی از تعمیر موتور هیوندای جنسیس را مشاهده میکنید. که از مشکلات رایج این خودرو می توان به سی وی وی تی (cvvt) و ضعف واشر سرسیلندر اشاره کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای و انجام سرویس های دوره ای گیربکس

قبل از هرچیز برای تعمیر گیریبوکس خودرو ی خود میتوانید به تعمیرگاه هیوندای مراجعه کنید. بررسی علت ضربه (تقه) شدید در حالت های مختلف. بررسی کارکرد یا عدم کارکرد سیستم چهار چرخ خودرو(۴WD). بررسی سطح کیفی روغن گیربکس ، تعویض روغن گیربکس با دستگاه مخصوص. تعمیرات توربین گیربکس اتوماتیک هیوندای، تعویض صافی روغن گیربکس و… بهترین اقدام این است که تعمیرات را به تعمیرگاه تخصصی هیوندای بسپارید.


سه شنبه 22 تیر 1400 - 17:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group