قهوه ترک خشک کالا

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 96
نویسنده پیام
nazgol1369 آفلاین


ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


قهوه ترک خشک کالا

قهوه ترک امروزه در کشورهای مناطق بالکان و مدیترانه شرقی که زمانی بخشی از امپراطوری عثمانی بوده اند با کمی تفاوت در جزئیات ؛ شبیه به روش ترکیه ای تهیه و دم می گردد ، اما به دلایل میهن پرستانه و ضد ترکیه ای این کشورها ؛ نام این سبک قهوه در این کشورها چیزی جز ” قهوه ترک ” می باشد .

در ارمنستان که در سالهای ۱۹۱۵ تا ۱۹۲۳ مورد هجوم عثمانی ها قرارگرفته بود ؛ به این قهوه ؛ قهوه ارمنی یا Armenian Coffee نامیده می شود . در بوسنی و سارایوو , قهوه بوسنیایی یا Bosanska Kafa نامیده می شود. در قبرس نیز که در سال ۱۹۷۴ مورد هجوم ترکیه قرار گرفت ؛ این قهوه ؛ قهوه قبرسی یا kypriakos kafes نامیده می شود . و در یونان , قهوه یونانی یا elliniko نامیده می شود .

قهوه ترک در فنجان های کوچک قهوه خوری شبیه اسپرسو سرو می شود ؛ اما این بدین معنی نیست که مانند اسپرسو به سرعت نوشیده می شود ؛ نوشیدن قهوه ترک به آرامی انجام میگیرد ؛ کم کم نوشیده و مزه مزه می شود ؛ و در بین آن اگر هم صحبتی وجود داشته باشد کمی گفتگو می شود و دوباره یک جرعه قهوه ترک نوشیده می شود .

در واقع نوشیدن قهوه ترک یک امر اجتماعی است . معمولا به همراه قهوه ترک ؛ یک لیوان کوچک آب سرد نیز سرو می شود ، این کار به دلایل مختلفی چون تازه شدن کام فرد قهوه نوش و همچنین تامین آب بدن بدلیل خاصیت دفع آب بدن و مدر بودن قهوه ؛ انجام می پذیرد .خرید قهوه بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد.شما میتوانید با مراجعه به سایت خشک کالا نسبت به خرید قهوه ترک خشک کالا اقدام کنید.

قهوه فرانسه

قهوه اسپرسو

انواع قهوه کپسولی

انواع قهوه فوری


شنبه 11 مرداد 1399 - 12:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


nootice

Transform your business by increase social media presence! If you are looking for the shortest way to grow and grow your business fastsocial social media growth is the key to your success. Because social networks are your communication channel with users, which, if properly managed, can quickly bring a brand to the top.
Cyberg team benefits for brand shine on social media:
You can see all of them in https://cyberg.org


یکشنبه 12 بهمن 1399 - 13:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group