خواص قهوه اسپرسو

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 93
نویسنده پیام
charming آفلاین


ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


خواص قهوه اسپرسو

اسپرسو یکی از غلیظ ترین قهوه های اصیل ایتالیایی است که دو یا سه برابر قهوه های دیگر غلظت دارد و در ساخت نوشیدنی هایی مثل کاپوچینو، موکا، لاته، ماکیاتو و امریکانو به کار می رود.
بهتر است بدانیم اسپرسو نام قهوه نیست درواقع اسپرسو روشی برای درست کردن قهوه است که در این روش در کمتر از 20 ثانیه با عبور آب نزدیک به نقطه ی جوش و تحت فشار از قهوه ی آسیاب شده اسپرسو به دست می آید که برای تهیه ی آن میتوانید از دستگاه اسپرسو ساز یا قوری موکاپت استفاده کنید.
پیشنهاد می شود بخوانید : خواص قهوه اسپرسو
خرید قهوه اسپرسو با قیمت مناسب در خوش کالا

خواص نوشیدنی قهوه اسپرسو خوش کالا:

استفاده از کافئین باعث سرحال امدن ما میشود و به طوری انرژی زا هست. اما از انجایی که غلظت اسپرسو از کافی های دیگر بیشتر است، اگر میخواهید که حسابی سرحال بیایید نوشیدن اسپرسو به شما پیشنهاد میشود.
در کل میتوان گفت فواید اسپرسو از دیگر نوشیدنی های کافئین دار بیشتر است، که در این مطلب ما به 5 مورد از این فواید پرداخته ایم . مثلا اگر میخواهید حافظه قوی ای داشته باشید یا وزن کم کنید قهوه اسپرسو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دلایل نوشیدن اسپرسو / فواید اسپرسو خوش کالا

قهوه اسپرسوباعث قوی شدن حافظه ی طولانی مدت شما میشود.به طوری که محققین دانشگاه کالیفرنیا دریافتند که اگر در روز دو شات اسپرسو بنوشید باعث قوی شدن حافظه به خصوص حافظه ی بلند مدت میشود.
خرید انواع قهوه در سایت خوش کالا
قهوه فوری
قهوه ترک
قهوه کپسولی
قهوه فرانسه

یکشنبه 12 مرداد 1399 - 12:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


خواص قهوه اسپرسو
کپسول قهوه محفظهی سرو تکی قهوه است که برای تهیه یک فنجان قهوه بدون نیاز به اندازه گیری و تمپ و… استفاده میشود. این کپسولها دارای اشکال مختلفی هستند که بنا به شرکت تولید کننده آن ( مانند نسپرسو ، دولچه گوستو و.. ) و دستگاههای مختلف ، متفاوتاند.

کپسول قهوه قهوه هایی هستند که در بسته بندی های استانداری قرار دارند. این بسته بندی ها میزان مشخصی پودر قهوه را در خود جای داده اند. شما می توانید با استفاده از کپسول های قهوه در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون داشتن هیچگونه مهارتی در زمینه درست کردن قهوه ، قهوه ی خود را آماده کرده و نوش جان کنید.

قهوه کپسولی نسپرسو و سازگار با دستگاه های نسپرسو
شرکت نسپرسو ابداع کننده قهوه های کپسولی است که اسم این کپسول هم از نام این شرکت گرفته شده است. این شرکت سوئیسی قهوه های کپسولی خود را از جنس آلمینیوم می سازد. هدف این کار علاوه بر حفظ طمع و عطر قهوه این است که کپسول های آلمینیومی راحت تر بازیافت می شود.این شرکت سویسی برای بازیافتی ساختن این کپسول ها همکاری های زیادی با اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت داشته است. کپسول های نسپرسو معمولا دارای وزن استاندارد 5 گرم هستند که این وزن برای یک شات قهوه اسپرسو مناسب است. دانستن این نکته اهیمت دارد که این نوع قهوه های کپسولی به خاطر شکل ظاهریشان باید در دستگاه های مخصوص قرار گیرند. خرید کپسول قهوه از سایت خوش کالا
قهوه های کپسولی نسپرسو و سازگار با دستگاه های نسپرسو
شرکت نسپرسو ابداع کننده کپسول قهوه است که اسم این کپسول هم از نام این شرکت گرفته شده است. این شرکت سوئیسی کپسول های قهوه خود را از جنس آلمینیوم می سازد. هدف این کار علاوه بر حفظ طمع و عطر قهوه این است که کپسول های آلمینیومی راحت تر بازیافت می شود.این شرکت سویسی برای بازیافتی ساختن این قهوه های کپسولی همکاری های زیادی با اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت داشته است. کپسول های نسپرسو معمولا دارای وزن استاندارد 5 گرم هستند که این وزن برای یک شات قهوه اسپرسو مناسب است. دانستن این نکته اهیمت دارد که این نوع کپسول ها به خاطر شکل ظاهریشان باید در دستگاه های مخصوص قرار گیرند
دسنگاه قهوه ساز کپسولی

خرید قهوه در سایت فروشگاه قهوه خوش کالا
قهوه فوری- خرید قهوه فوری
قهوه ترک - خرید قهوه ترک
قهوه روبوستا - خرید قهوه روبوستا
قهوه فرانسه- خرید قهوه فرانسه
قهوه اسپرسو- خرید قهوه اسپرسو

چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 11:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


خرید قهوه ترک با کیفیت خوش کالا
قهوه‌ ترک ، نوعی از دم‌آوری قهوه است که با استفاده از پودر قهوه‌ای با آسیاب بسیار ریز و بدون فیلتر تهیه می‌شود. بر خلاف نام آن، قهوه ترک از یمن سرچشمه گرفته و در دوران امپراطوری عثمانی به ترکیه‌ی امروزی وارد شده. قهوه‌ ترک به روش دم‌آوری دستی با استفاده از قهوه‌ جوش‌هایی به نام جذوه یا ایبریک تهیه شده و در فنجان‌های کوچک (با ظرفیت 80 تا 100 میلی‌لیتر) سرو می‌گردد.

چگونه قهوه ترک درست کنیم؟
قهوه ترک ، یک شیوه‌ی دم‌آوری قهوه است و پودر قهوه‌ی مورد استفاده در آن تفاوت اساسی با دیگر پودرها ندارد. برای تهیه‌ی و دم کردن قهوه ترک، تنها به ۲ چیز نیاز دارید، پودر قهوه‌ای که بسیار ریز آسیاب شده و یک دستگاه قهوه جوش ایبریک.
طرز تهیه قهوه ترک به این صورت است که به ازای هر فنجان، یک یا دو قاشق چای‌خوری پودر قهوه‌ی مناسب را درون قهوه جوش ریخته و به همراه مقداری آب آن را هم زده تا پودر به خوبی خیس شود. در صورت تمایل، می‌توانید به میزان دلخواه به قهوه شکر اضافه نمایید.
برای دم کردن قهوه‌ای با فوم بیش‌تر و غلیظ تر، که یکی از نشانه‌های قهوه ترک مرغوب است، بهتر است در فرآیند دم‌آوری از آب سرد (آب لوله‌کشی، معدنی یا تصفیه شده) استفاده و روی شعله‌ی ملایم قرار دهید. کمی صبر کنید تا قهوه مانند شیر، درون قهوه جوش به بالا حرکت کند؛ پس از رسیدن به لبه‌ی قهوه جوش، حرارت را کاهش داده تا قهوه دوباره به جای اول خود بازگردد.
برای به دست آوری طعمی غنی‌تر، می‌توانید این کار را چند بار تکرار نمایید اما توجه داشته باشید با حرارت بیش از حد دمای قهوه به نقظه‌ی جوش نرسد که این امر باعث افت چشم‌گیر کیفیت نوشیدنی می‌گردد. پس از دم‌آوری، قهوه را در لیوان‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلی‌لیتری و به همراه مقداری آب سرو نمایید. طعم سنگین قهوه‌ی ترک پس از مدت کوتاهی در دهان غالب می‌شود و آب به متعادل ساختن آن کمک می‌نماید.
بسته به سلیقه‌ی شخصی، می‌توانید به همراه آب مقداری شیر نیز به قهوه اضافه نمایید.
دسنگاه قهوه ساز کپسولی

خرید قهوه در سایت فروشگاه قهوه خوش کالا
قهوه فوری- خرید قهوه فوری
قهوه ترک - خرید قهوه ترک
قهوه روبوستا - خرید قهوه روبوستا
قهوه فرانسه- خرید قهوه فرانسه
قهوه اسپرسو- خرید قهوه اسپرسو
کپسول قهوه -خرید کپسول قهوه

چهارشنبه 09 مهر 1399 - 10:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group