تنظیم سند رسمی ملک آراز فرتاک

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
charming آفلاین


ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


تنظیم سند رسمی ملک آراز فرتاک
تنظیم سند رسمی:قانونگذار برای اسنادرسمی اعتبار واهمیت خاصی قائل است وامتیازات ویژه ای برای اسنادرسمی درنظرگرفته است ودرفرضی که درمعاملات وقراردادهای تنظیمی فی مابین متعاملین تعهدات خودرا درقالب سندرسمی پیش بینی نمایند میتواند بدون مراجعه به محاکم دادگستری واز طریق دوایر اجرای اسنادرسمی ادارات ثبت نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نماید وقانونگذار درماده 62 قانون احکام دائمی بودجه مصوب سال 1395 تاکید نموده که متعاملین عموم قراردادهای فرد ازجمله بیع،اجاره،قرض و...را برای
تنظیم سند رسمی ملک
اقدام نمایند.تنظیم سند رسمی ملک یکی از خدمات
موسسه حقوقی آزار فراتک .
کمیسیون ماده صد
کمیسیون ماده هفتاد و هفت
اخذ پایان کار
تنظیم سندرسمی ملک
:اساساً ملک در کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردادر است ومردم به عنوان یک سرمایه مطمئن به آن نگاه میکنند واملاکی که دارای سندمالکیت هستند از امتیازات ویژه برخوردار هستند لذا باید برای کلیه اموال غیرمنقول درشقوق مختلف آن از جمله املاک مسکونی،زراعی،تجاری و...تنطیم سند رسمی ملک صورت گیرد وقانونگذار درماده 22 قانون ثبت فقط اشخاصی راکه اسامی آنها دردفتر املاک ثبت شده به عنوان مالک می شناسد.
موسسه حقوقی در تهران
مشاوره حقوقی در تهران
دعاوی شهرداری
دعاوی ملکی
مشاوره تغییر کاربری
مشاوره اوقاف
مشاوره حقوقی دعاوی کیفری
مشاوره خانواده

شنبه 02 اسفند 1399 - 14:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


تعمیرگاه هیوندای
تعمیرگاه هیوندای | بهترین تعمیرگاه تخصصی هیوندای که تجربه میکنید
تعمیرگاه تخصصی هیوندای در غرب تهران به همراه خدمات نوین تر
به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران هستید؟ تیم تخصصی ویراخودرو با بهره گیری از افراد مجرب و کارآزموده و همچنین با استفاده از تجهیزات روز دنیا. و داشتن سابقه ی طولانی در امر تعمیرات خودرهای هیوندای. قادر به ارائه ی خدمات تعمیرات موتور و عیب یابی ، برق تخصصی بررسی جز به جز سیم کشی. باز و بست اصولی داشبورد و ترمیم آن ، دیاگ به روز ، پیدا کردن صداهای جلوبندی و سیستم تعلیق می باشد. که در ادامه مطلب به صورت کامل در مورد هر یک توضیحات کاملی خدمت شما ارائه می دهیم.

تعمیر موتور خودوری هیوندای به همراه سرویس دهی کامل موتور
سرویس دهی کامل موتور در تعمیرگاه تخصصی هیوندای انجام میشود. به علاوه تشخیص صدای موتور و سرسیلندر، تعمیرات اساسی موتور هیوندای، بررسی نشتی روغن موتور و آب. تعویض و بررسی سطح کیفی مایعات موتور، تخمین هزینه های تعمیراتی خودرو هیوندای. بررسی ضعف روغن و اویل پمپ و… در تعمیرگاه هیوندای همه ی خدمات به شما ارائه میشود.

نمونه ایی از تعمیر موتور هیوندای جنسیس را مشاهده میکنید. که از مشکلات رایج این خودرو می توان به سی وی وی تی (cvvt) و ضعف واشر سرسیلندر اشاره کرد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای و انجام سرویس های دوره ای گیربکس
قبل از هرچیز برای تعمیر گیریبوکس خودرو ی خود میتوانید به تعمیرگاه هیوندای مراجعه کنید. بررسی علت ضربه (تقه) شدید در حالت های مختلف. بررسی کارکرد یا عدم کارکرد سیستم چهار چرخ خودرو(۴WD). بررسی سطح کیفی روغن گیربکس ، تعویض روغن گیربکس با دستگاه مخصوص. تعمیرات توربین گیربکس اتوماتیک هیوندای، تعویض صافی روغن گیربکس و… بهترین اقدام این است که تعمیرات را به تعمیرگاه تخصصی هیوندای بسپارید.

سه شنبه 22 تیر 1400 - 17:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


بهترین مکانیکی غرب تهرا ن
ارائه خدمات مکانیکی ,جلوبندی, تنظیم موتور ,تعویض روغن و… در غرب تهران با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت توسط تعمیرگاه خودرو غرب تهران با بهره گیری از تجربیات و تخصص پرسنلی که سالها دز این زمینه فعالیت داشته اند.

مکانیکی غرب تهران و تعمیرگاه خودرو غرب تهران به مشتریانی که بار اول کار را با این تیم کاری تجربه میکنند در صورت رضایت از کار شماره اشتراک میگذراد و در مراجعات بعدی مشتریان گرامی می توانند از تخفیف های این مجموعه بهره مند شوند.

بهترین مکانیکی غرب تهرا ن دارای ۳۰ سال سابقه درخشان با پرسنلی مجرب و خوش اخلاق .تعمیرگاه خودرو غرب تهران/مکانیکی در غرب تهران/تعمیرگاه خوب در غرب

برای دریافت اطلاعات با تعمیرگاه تخصصی خودرو غرب تهران تماس بگیرید.

شنبه 09 مرداد 1400 - 14:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


سیستم اطفاء حریق
سیستم اطفاء حریق : رشد روزافزون جمعیت و نیاز به مسکن و همچنین گسترش اماکن اداری، تجاری و …در کلانشهر افزایش ساخت وساز را به دنبال داشته است.با استناد به آمار و ارقام حوادث متأسفانه عدم آگاهی از اصول ایمنی ساختمانها و بعضاًکوتاهی افراد مسئول، هرساله حوادث و سوانح تلخ بسیاری را موجب شده و خسارات مالی و جانی فراوانی را به شهروندان محترم تحمیل مینماید
به مجموعه اقداماتی که جهت اطفا حریق و یا کنترل حریق صورت میگیرد سیستم اطفا حریق میگویند. اطفاء حریق به دو دسته کلی اطفاء حریق دستی وسیستم اطفا حریق اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.-
رایزرلوله عمودی سیستم اطفا حریق : مربوط به سیستم اطفا حریق آتشنشانی(لوله ایستاده، شبکه اسپرینکلر یا مشترک) که ممکن است به صورت خشک، تر یا ترکیبی اجرا شود
.رایزر خشک سیستم اطفاء حریق :رایزر خشک لوله ای است به شکل عمودی که در حالت عادی خالی از آب بوده و در هر طبقه به یک خروجی متصل میگردد. رایزرخشک به آب شهری یا منبع تأمین آب متصل نبوده و به وسیله ورودیهای پیشبینی شده میتواندتوسط پمپهای خودروی آتشنشانی تغذیه شود. این رایزر به آتشنشانهااجازه میدهدبدون اتلاف وقت برای لوله کشی عمودی ازمحل خودروی آتشنشان تا طبقات فوقانی ساختمان، به راحتیو با استفاده از یک بند لوله استاندارد آتشنشانی ،آتشسوزی را در هر طبقه ساختمان مهار نمایند.
رایزر تر سیستم اطفاء حریق : رایزر تر همواره دارای آب بوده و به منبع تأمین آب سیستم اطفای حریق ساختمان متصل است. در این روش امکان تغذیه سیستم توسط پمپ خودروی آتشنشانی وجود ندارد.
رایزر ترکیبی سیستم اطفاء حریق :در سیستم ترکیبی، لوله عمودی رایزر همواره دارای آب بوده و به منبع تأمین آب سیستم اطفاء حریق متصل است. علاوه بر آن این سیستم دارای انشعاب مخصوص خودروهای آتشنشانی بوده که در صورت نیاز میتواندتوسط پمپ خودروهای آتشنشانی تغذیه گردد.
رایزر مشترک سیستم اطفا حریق : در این روش تنها یک رایزر جهت تأمین آب سیستم اطفا حریق اسپرینکلر و همچنین سیستم لوله ایستاده استفاده میشود .استفاده از این روش مستلزم رعایت سایز مناسب و همچنین نکات طراحی مربوط به نحوه انشعاب گیری میباشد.
اطفاء حریق لوله ایستاده (Standpipe):آرایشی از لوله کشی، شیرآلات،اتصالات شیلنگ و سایر تجهیزات نصب شده در ساختمان یا سازه با اتصالات شیلنگ که به گونه ایجاد نمایی شده اند که توانایی تخلیه آب به منظور اطفاء حریق ، حفاظت از متصرفین و همچنین حفاظت از سازه و محتویات آن را داشته باشند

شنبه 09 مرداد 1400 - 14:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group