تست هوش دایره و اعداد

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 229
نویسنده پیام
hoseinm آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 27 /10 /1392


تست هوش دایره و اعداد
تست هوش دایره و اعداد
تست هوش دایره و اعداد
در شکل زیر دقت کنید سعی کنید در کمترین زمان ممکن رابطه میان اعداد و دایره ها را بیابید و به کمک آن به جای علامت سئوال عدد مناسب را جایگذاری نمایید.
*
*
*
*
*
*
*
*
پاسخ:
در شکل بالا بین هر قاچ از دایره با قاچ مشابه در دایره های همان ردیف رابطه وجود دارد

در دایره های ردیف بالا عدد موجود در هر قاچ دایره وسطی برابر مجموع اعداد در دایره های طرفین است

در ردیف پایین عدد موجود در هر قاچ دایره وسطی برابر اختلاف اعداد در قاچ های مشابه از دایره های طرفین است.

بنابراین پاسخ می شود 7

جمعه 27 دی 1392 - 18:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


تست هوش دایره و اعداد
برترین شرکت طراحی سایت چیستبرترين شرکت طراحي سايت اولين قدم براي حضور در اينترنت است.

شرکت طراحي سايت بهپردازان
با افزايش ميزان استفاده کاربران از اينترنت و تاثير چشمگير برخورداري از سايت بر رونق کسب و کارها؛ داشتن يک

سايت حرفه*اي براي هر کسب و کاري لازم است
اولين قدم براي حضور در اينترنت انتخاب برترين شرکت طراحي سايت است. تعريف بهترين براي هر کسب و کار

مي*تواند کاملا متفاوت باشد و ارتباط مستقيم با هدف اصلي شما از طراحي سايت، بودجه اي که در نظر گرفتيد و نوع

خدمات يا محصولات عرضه شده در آن خواهد داشت
زبان برنامه نويسي و مديريت محتوا در برترين شرکت طراحي سايت

يکي از فاکتورهاي مهمي که در زمان انتخاب برترين شرکت طراحي سايت مورد توجه قرار مي*گيرد. زبان برنامه نويسي و يا استفاده از سيستم*هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا و ... است.
بيشتر شرکت ها هنگام راه اندازي کسب و کار خود تلاش مي*کنند نمونه*هاي موفق را بررسي کرده و از عملکرد آنها الگوبرداري کنند. از همين رو تصميم مي*گيرند که سايت آنها به زبان php باشد يا asp و يا حتي تصميم مي*گيرند که سايت بايد با سيستم*هاي مديريت محتواي رايج مانند وردپرس طراحي شود يا از يک CMS* اختصاصي بهره بگيرد.
زبان برنامه نويسي به تنهايي نمي*تواند تضميني بر موفقيت شما باشد بلکه تسلط برترين شرکت طراحي سايت برآن زبان بايد مورد توجه شما باشد. ميزان تسلط را مي*توانيد از نمونه کارهاي اين مجموعه و حتي سايت خود شرکت بررسي کنيد

نمونه کارهاي برترين شرکت طراح سايت

مهمترين معيار ما براي انتخاب برترين شرکت طراحي سايت نمونه کارهاي پيشين آن شرکت است. با مراجعه به سايت خود شرکت مي*توانيد ليستي از نمونه کارها و برندهايي که با اين مجموعه همکاري داشته*اند را شناسايي کنيد

فرمول کيفيت، سرعت، هزينه





در طراحي سايت و به طور کلي در برنامه نويسي سه فاکتور کيفيت، سرعت و هزينه اهميت بسيار زيادي دارند. ولي برخورداري از هر سه عملا غير ممکن است
اگر يک سايت با کيفيت را در زمان کوتاهي بخواهيد قطعا هزينه انجام پروژه افزايش خواهد يافت.
اگر سايت شما با کيفيت بالا و با هزينه کمي انجام شود عملا براي طراحي سايت ارزش مادي نداشته و از اولويت کاري او خارج مي*شود در نتيجه زمان انجام پروژه بسيار طولاني خواهد شد.
پيشنهاد طراحي سايت با هزينه پايين و در زمان کوتاه به طور حتم به معني کيفيت پايين در اجرا خواهد بود.
براساس نوع پروژه خود و وضعيتي که در آن قرار داريد مي*توانيد بين زمان انجام و هزينه يکي را انتخاب کنيد ولي هيچ گاه کيفيت را فداي دو فاکتور ديگر نکنيد





براي اطلاعات بيشتر در مورد برترين شرکت طراحي سايت کليک کنيد

مصالب مرتبط:
طراحي بازاريابي شبکه اي
ساخت مالتي مديا
شرکت نرم افزاري

یکشنبه 02 تیر 1398 - 17:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
yadvareketab آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 16 /8 /1399


تست هوش دایره و اعداد
فروشگاه اینترنتی کتاب

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کتاب. دیگر کمتر می توان وقت خود را برای یافتن یک کتاب در خیابان ها و بین کتاب فروشی ها گذاشت.افراد اهل علم و مطالعه حق دارند پیش از خرید کتاب از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی کتاب افزوده می‌‏‏شود.

معرفی انتشارات یادواره کتاب:

کتاب اصطلاحات رایج در مکالمات روزمره انگلیسی​
کتاب بسترهای فهم برنامه درسی​
فرهنگ جامع افعال دوکلمه ای
اصول و مبانی برنامه ریزی آموزشی​
کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان ناسازگار​
کتاب اصول سرپرستی​
گرامر جامع زبان انگلیسی​
مبانی و اصول برنامه ریزی درسی

جمعه 16 آبان 1399 - 12:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


معایب و مزایای سقف وافل در سایت بنی تک
سقف وافل به چه سقفی گفته می شود؟ سقف وافل نوعی از سقف هستند که مشبک و قابلمه‌ای بوده و برای پوشش بخش زیادی از سقف که بار کمتری بر آن اعمال می‌شود اجرا و پیاده‌سازی می‌شوند. سقف وافل مانند دال دو طرفه عمل می‌کند و هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. در ادامه با ما همراه باشید تا معایب و مزایای سقف وافل را برای شما عزیزان شرح دهیم. یکی از معایب و مزایای سقف وافل این است که در این نوع سقف نیازی به میلگردهای تقویتی و اتصال آنها به تیرها نیست برای همین از زمان اجرای کمتری دارند. سیستم قالب بندی این نوع دال قابلمه ای بوده و وزن کمتری نسبت به بقیه دال‌ها دارد. این نوع سقف برای پوشاندن دهانه‌های بزرگ مناسب است و به دلیل دو طرفه بودن در هر چهار طرف خود دارای تکیه گاه می باشد. دیگر معایب و مزایای سقف وافل از دیگر معایب و مزایای سقف وافلاین است که برای اسکلت‌های بتنی و فلزی استفاده می‌شود. در صورتی که اجرا و نحوه پیاده‌سازی قالب را تغییر دهیم سقف به صورت دال یک یا دو طرفه در می‌آید. یکی از مشخصات سقف وافل این است که قالبی غیرماندگار و موقت دارد و بعد از بتن ریزی سقف به راحتی قالب از بتن جدا شده و از آن برای سقف‌ها و پروژه‌های بعدی استفاده کرد. به دلیل این ویژگی خاص تمام بلوک‌های سقفی را از ساختمان می‌توان به آسانی حذف نمود. به کارگیری سقف وافل باعث حفظ منابع ملی می‌شود. به استحکام، سبک‌سازی و ایمنی بیشتر ساختمان‌ها در هنگام وقوع زلزله کمک بسزایی می‌کندو میزان خسارت وارده را کاهش می‌دهد.
خدمات مرتبط شرکت بنیتک:
قالب وافل
اجاره قالب وافل
پیمانکار سقف وافل
اجرای سقف وافل
خرید قالب وافل
فروش قالب وافل

شنبه 08 آذر 1399 - 10:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


سیستم اعلام حریق
سیستم اعلام حریق چیست و چگونه کار می کند؟
اعلام حریق دستی مجموعه ای از تجهیزات اعلام حریق نظیر دتکتور دود، حرارت، شعله و گاز است که برای تشخیص علائم حریق و هشدار دادن از طریق آژیرها و فلاشرها استفاده می شود. طراحی، اجرا و استفاده درست از این سیستم، میتواند جلوی بسیاری از خطرات جانی و مالی را بگیرد. اما شاید برای شما جالب باشد دانستن این مطلب که با توجه به اهمیت بالای سیستم اعلان حریق در پروژه های صنعتی و ساختمانی، اما متاسفانه بیش از 90درصد پروژه های اعلام حریق دستی که در کشور کار می شوند، نهایت پس از چند ماه خاموش و بلا استفاده می شوند.

همچنین امروزه از اعلام حریق دستی به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود.
اعلان حریق یا اعلام حریق دستی؟

معمولا در نامه نگاری های بین شرکتی دیده می شود که کارفرما سرتیتر موضوع نامه خود اعلام حریق ذکر کرده و در جواب از طرف پیمانکار و یا مشاور کلمه اعلام را دریافت می کند و یا بالعکس.
با توجه با اینکه در سیستم های اعلان حریق عمل آشکار کردن و ظاهر کردن (آگاه کردن) اتفاق می افتد، اصطلاح صحیح همان سیستم اعلان حریق می باشد.



برای تجهیزاتی مانند آشکارسازها، مرکز کنترل بهتر است از اصطلاح اعلان حریق استفاده نمود. (نظیر آشکارساز دود اعلان حریق، شستی اعلان حریق، کنترل پنل اعلان حریق و…)


برای تجهیزاتی مانند آژیر و فلاشرها می توان از اصطلاح اعلام حریق استفاده نمود. (نظیر آژیر اعلام حریق، فلاشر اعلام حریق و…)
برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت آموت در ارتباط باشید.

شنبه 09 مرداد 1400 - 14:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


غذای تشویقی سگ چیست
سگ‌ها عاشق تشویقی هستن و همیشه دادن انواع تشویقی به سگ باعث خوشحال شدنش می‌شه. البته تشویقی سگ کاربردهای زیادی داره و در زمینه آموزش و تربیت کردن، تمیز کردن دندان‌ها و سلامت دهان و لثه‌ها، تامین ویتامین‌های لازم و … هم نقش مهمی داره.

خرید تشویقی سگ



بنابراین به عنوان صاحب سگ، خرید خوراکی تشویقی سگ بازیگوشتون یکی از مهم‌ترین کارهاییه که می‌تونید براش انجام بدید تا پیوند عاطفی بین شما و سگتون هم محکم‌تر و بهتر بشه.


خرید تشویقی سگ

اما تشویقی سگ اصلا چیه و چه انواعی از تشویقی در بازار وجود داره؟ از بین این همه تشویقی کدوم برای سگمون مناسب‌تره و کاربرد بیشتری براش داره؟

در ادامه در مورد انواع تشویقی سگ ، کاربرد اونا و همینطور نحوه خرید آنلاین تشویقی از سایت دیجی کالا با شما صحبت می‌کنیم. با ما در سایت تخصصی تربیت سگ همراه باشید.

تشویقی سگ چیه و چه کاربردی داره؟

خرید تشویقی سگ


تشویقی یا تریت (Treat) وعده‌های کوچک غذاییه که به صورت میان وعده و اسنک به سگ داده می‌شه و کاربردهای زیادی می‌تونه داشته باشه. برخی از مهم‌ترین کاربردهای تشویقی سگ عبارتند از:



خرید تشویقی سگ ژرمن

غذای تشویقی سگ خانگی

ساخت تشویقی سگ

غذای تشویقی سگ هاسکی

استخوان تشویقی سگ

بهترین تشویقی برای سگ

قیمت غذای تشویقی سگ ژرمن


خوشحال کردن سگ
تشویق سگ پس از انجام یک کار خوب
تربیت و آموزش دادن به سگ
تامین ویتامین‌های مورد نیاز
کمک به سلامت دندان‌ها
کمک به حفظ سلامت پوست و مو

خرید تشویقی سگ


به طور کلی تشویقی سن و سال خاصی نداره؛ البته تشویقی‌های جویدنی بیشتر به عنوان تشویقی مخصوص توله سگ در سنین دندان درآوردن استفاده میشه و تشویقی‌هایی که حاوی ویتامین‌های خاصی هستن برای بعضی سگ ها کاربرد بیشتری داره.


غذای تشویقی سگ خانگی

غذای تشویقی سگ هاسکی

قیمت تشویقی سگ

غذای تشویقی سگ چیست

ساخت تشویقی سگ

خرید تشویقی سگ

بیسکویت تشویقی سگ

دوشنبه 24 آبان 1400 - 11:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


خرید باربیکیو از فروشگاه اینترنتی افروز
طعم غذاهایی که روی آتش پخته می شوند بسیار لذیذ و متفاوت هستند و اگر شما تمایل دارید غذاهایتان را روی آتش بپزید نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید یک باربیکیو نیست و می توانید خودتان دست به کار شوید و برای ساخت باربیکیو خانگی اقدام نمایید.



5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو


باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز
ساختن باربیکیو در حیاط و تراس و … به راحتی امکان پذیر است و اگر شما تمایل دارید باربیکیو را به صورت حرفه ای بسازید، بهتر است مراحل ذکر شده در ادامه این مطلب را به صورت مرحله به مرحله طی کنید.



5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو


باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز


آموزش ساخت باربیکیو در منزل
باربیکیو را می توانید با کمک مصالح مختلف نظیر چوب و سیمان و آجر در منزل بسازید سپس از این کباب پز خانگی برای پخت غذاهای مختلف استفاده نمایید. در ادامه آموزش ساختن باربیکیو آجری و سیمانی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب آموزشی مورد توجه تان قرار بگیرند.


5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو



باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز



خرید باربیکیو از فروشگاه اینترنتی افروز
فروشگاه اینترنتی افروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز فروشگاه اینترنتی افروز، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای اطلاع تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.
بیشتر بدانید:
طرز تهیه سس باربیکیو

دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group