محصولات جدید یالینک

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 65
نویسنده پیام
headsetvoip آفلاین


ارسال‌ها : 409
عضویت: 17 /6 /1400


محصولات جدید یالینک

شرکت Yealinkمحصولات جدید یالینک VC VP59 CTP20 و V40 را منتشر می کندYealink، ارائه دهنده پیشگام جهانی راه حل های ارتباطی و همکاری سازمانی، محصولات جدید یالینک امروز از انتشار Flagship Smart Video Video VP59، همکاری صفحه لمسی CTP20 و سیستم اتاق کنفرانس ویدیویی به روز شده در V40 خبر داد. Yealink به طور مداوم به دنبال کیفیت، متعهد است که تجربه نهایی همکاری در کنفرانس را به مشتریان ارائه دهد. این محصولات جدید تلفن ویپ کنفرانس یالینک با فناوری پیشرفته به کاربران امکان می دهند محتوا را به اشتراک بگذارند و آزادانه در یک کنفرانس ویدئویی به بحث و گفتگو بپردازند تا به برون رفت کارآمد دست پیدا کنند.پرچمدار تلفن تصویری هوشمند یا VP59گوشی یالینک مدل VP59 یک تلفن تصویری هوشمند طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مدیران و کارمندان از راه دور است. تلفن ویپ VP59 دارای یک دوربین جلو 84˚ HD پیشرفته است که در هنگام کنفرانس دید گسترده و واضحی را امکان پذیر می کند. تلفن تحت شبکه VP59 هنگامی که با WPP20 مطابقت دارد، نیاز به اشتراک محتوای بی سیم را فقط با یک ضربه تأمین می کند و راحت ترین تجربه کنفرانس رومیزی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، VP59 می تواند با یک کابل HDMI به مانیتور PC یا تلویزیون برای گسترش صفحه متصل شود و به راحتی یک جلسه دسک تاپ را به یک اتاق huddle تبدیل کند.جهت مشاهده ی ادامه ی مقاله در خصوص محصولات جدید یالینک کلیک نمایید.


چهارشنبه 03 آذر 1400 - 10:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


محصولات جدید یالینک

شاید در نگاه اول رنگ و مدل لباس نگاه را جذب کند اما چیزی که شما را در مرحله بعدی ترغیب به خرید می‌کند لطافت و کیفیت پارچه است. پارچه‌هایی لطیف و رنگارنگ با طرح‌های متنوع که علاوه‌بر زیبایی به‌راحتی بر تن می‌نشینند. این پارچه‌های لطیف و زیبا پارچه‌های تریکو هستند که از انواع مختلف آن برای دوخت مدل‌های مختلف لباس و کالای خواب استفاده می‌شود. اگر دوست دارید با استفاده از پارچه تریکو محصولات لباس‌هایی نرم و لطیف بدوزید در این مقاله همرا ما باشید.

قیمت پارچه تریکو​

پارچه تریکو چیست؟ آشنایی با یکی از لطیف‌ترین پارچه‌های موجود در بازار

قبل از معرفی پارچه تریکو باید با مفهوم تار و پود پارچه آشنا شویم. تار نحوه گره خوردن نخ به صورت عمودی و پود نحوه گره خوردن نخ به صورت افقی برای تولید پارچه است. در پارچه تریکو نخ به صورت تار و حلقوی گره خورده و از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی از تارها، پارچه تریکو یا گردباف تشکیل می‌شود. مدل بافت حلقوی پارچه تریکو نرمی و لطافت خاصی به آن می‌دهد و به همین دلیل بافت تریکو از محبوبیت بسیار بالایی در بین خانم‌ها برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی تریکو امید:

فروش عمده پارچه ویسکوز​

فروش عمده پارچه پلی استر ویسکوز

فروش عمده پارچه اسپان​

فروش عمده پارچه پنبه ای​

فروش عمده پارچه ملانژ

فروش عمده پارچه تریکو

قیمت پارچه ملانژ


سه شنبه 09 آذر 1400 - 14:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


قیمت سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم یک نرم افزار جامع است که تمامی زیرشاخه های حسابداری را پوشش می دهد. تمامی اطلاعاتی که در این زیرشاخه ها وجود دارند با یکدیگر در ارتباط می باشند و حسابدار می تواند از آن ها استفاده کند. برای اطلاع از قیمت نرم افزار سپیدار کلیک کنید.

مزایا و ویژگی های نرم افزار سپیدار

جامع بودن نرم افزار سپیدار: نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم یک نرم افزار جامع است که تمامی زیرشاخه های حسابداری را پوشش می دهد. تمامی اطلاعاتی که در این زیرشاخه ها وجود دارند با یکدیگر در ارتباط می باشند و حسابدار می تواند از آن ها استفاده کند.

گزارشگری دقیق نرم افزار سپیدار: نرم افزار مالی سپیدار، یک خروجی و گزارش بسیار حرفه ای را در اختیار استفاده کنندگان از این اطلاعات قرار می دهد. بدون شک این گزارشات برای مدیران بسیار مهم است و در رابطه با سنجش میزان سوددهی و یا زیان دهی شرکت و اطلاع از طلبکاران و بدهکاران مورد استفاده قرار می گیرد.

محاسبات دقیق حسابداری سپیدار: یکی از مواردی که نیاز به محاسبه های دقیق و ریز در آن احساس می شود، حسابداری انبار است. نرم افزار مالی سپیدار، از بهترین و دقیق ترین شیوه برای انجام محاسبات و گزارشات استفاده می کند و اطلاعاتی کامل و صحیح را در در اختیار قرار می دهد.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری سپیدار: دارا بودن یک تیم پشتیبانی قوی برای اینکه افراد بتوانند نحوه صحیح کار با سیستم را بیاموزند از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. تیم پشتیبانی نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم از افرادی با دانش حسابداری و مهارت بالا استفاده می کند تا بتواند بهترین خدمات و مشاوره را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

سوابق شرکت ارائه دهنده نرم افزار مالی: خرید نرم افزار مالی از یک شرکت باسابقه و فعال در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از شرکت ها پس از مدت کوتاهی فعالیت به دلایل مختلفی به کار خود ادامه نخواهند داد و این از اصلی ترین معضلاتی است که شرکت های خریدار نرم افزار مالی با آن روبرو می شوند.

قیمت سپیدار با توجه به میزان کاربردی بودن آن بسیار مناسب می باشد.


دوشنبه 13 دی 1400 - 13:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group