نحوه کار کردن کولر گازی ال جی به چه صورت است؟

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 32
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 25 /1 /1401


نحوه کار کردن کولر گازی ال جی به چه صورت است؟

نحوه کار کردن کولر گازی ال جی به چه صورت است؟محرک های سرد کننده هوا در بخش تهویه هوای دستگاه که باعث ایجاد سرما می شوند در ابتدا به حالت گاز هستند که به هنگام روشن شدن کولر گازی این گاز وارد لوله های اواپراتور می شود و از حالت گاز به مایع تبدیل می شود که این تغییر باعث سرد شدن لوله های شبکه اواپراتور می شود. فین ها یا کویل ها رطوبت هوا را از محیط جمع کرده و به‌ صورت آب از خود خارج می‌کنند. سپس سیستم کولر گازی برای دفع آب محیط یا رطوبت هوا تمامی رطوبت جمع شده روی فین‌های خنک که به مایع تبدیل‌ شده را داخل یک ناودانی می ریزد و از طریق لوله درین به بیرون منتقل می‌ کند. گاهی این آب به علت یکی از دلایل ذکر شده در متن زیر از مسیر اصلی خروجی خود خارج می شود و از پنل سرریز می کند که به این مشکل «آبریزی کولرگازی» گفته می شود.

دلایل آبریزی از پنل کولر گازی ال جی1ـ بسته شدن خروجی سینی تخلیه آب2ـ شکستن سینی جمع کننده آب کولر گازی ال جی 3ـ عدم قرار گرفتن لوله درین در جای مناسب خود4ـ کم بودن مقدار مبرد یا گاز کولر گازی ال جی 5ـ عدم عایق بودن لوله های کولر گازی ال جی6ـ مسدود شدن فیلتر هوای کولر گازی7ـ معیوب شدن پمپ تخلیه آب

این مطالب از سایت مقالات آموزشی مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان و از لینک زیر برداشته شده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/air-conditioner/cause-of-leakage-from-lg-air-conditioner-panel/


دوشنبه 29 فروردین 1401 - 10:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group