نحوه ی رفع ارور E1 در ماکروفر سامسونگ

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 35
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 25 /1 /1401


نحوه ی رفع ارور E1 در ماکروفر سامسونگ

نحوه ی رفع ارور E1 در ماکروفر سامسونگ

اگر بر روی صفحه نمایشگر ماکروفر سامسونگ خود ارور E1 را مشاهده کردید، باید ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید و حدود دو دقیقه صبر کنید و مجدد دستگاه را به برق وصل کنید. اگر ارور رفع نشد باید قطعات معیوب را تست کنید، ( یعنی قطعاتی که حدس می زنید ایراد از آن ها باشد )، و سپس باید قطعات معیوب را تعویض کنید.

برای این کار باید دستگاه را از برق جدا کنید، و فرکانس برق 50 هرتز را بررسی کنید. برای این منظور باید سیم برق را به منبع تغذیه 50 هرتز وصل کنید تا ببینید آیا ارور E1 رفع می شود یا نه. اگر ارور رفع نشد، باید از ترانس ( منبع تثبیت کننده برق ) استفاده کنید، در واقع منابع تبیت کننده برق، می توانند فرکانس بسازند و این مشکل را جبران کنند. همچنین اگر با انجام این موارد، ارور رفع نشد، ممکن است که برد اصلی یا همان برد کنترل دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، که در این صورت باید برد دستگاه جدا شود و توسط یک بردکار متخصص و حرفه ای بررسی شود و اقدامات لازم جهت تعمیر برد دستگاه انجام شود.

نکات تکمیلی

ما در این مقاله در رابطه با ارور E1 در ماکروویو سامسونگ با شما عزیزان صحبت کردیم و گفتیم که این ارور به معنای وجود مشکلی در فرکانس برق دستگاه می باشد و اگر فرکانس برق کمتر یا بیشتر از 50 هرتز باشد ( یعنی هرعددی غیر از 50 هرتز باشد )، ارور e1 در ماکروفر سامسونگ نمایش داده می شود. و جهت رفع این ارور باید فرکانس برق ووردی به دستگاه اندازه گیری شود و اقدامات لازم انجام شود و اگر فرکانس 50 هرتز بود، باید برد دستگاه بررسی، تعمیر و یا تعویض گردد.

منبع متن بالا از سایت دیبا پشتیبان و لینک زیر می باشد :

https://www.samsungposhtiban.com/microwave/e1-error-code/


پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 18:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group