مفهوم ارور ER rS در یخچال ال جی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 39
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 6 /3 /1401


مفهوم ارور ER rS در یخچال ال جی

مفهوم ارور ER rS در یخچال ال جی

ارور ER rS در یخچال ال جی، به معنای وجود مشکل در سنسور یخچال یا خطای سنسور یخچال می باشد. در این صورت باید از وضعیت قطعی سیم های متصل به سنسور و اتصال کوتاه شدن سنسور ( خرابی سنسور ) مطمئن شوید. ارور ER rS در یخچال ال جی به اختصار به ارور Rs نیز معروف می باشد. یعنی اگر جایی در رابطه با ارور Rs در یخچال ال جی شنیدید، بدانید که این ارور دقیقا همان ارور ER Rs می باشد. همچنین ارور ER rS در یخچال ساید بای ساید ال جی و یخچال فریزر ال جی وجود دارد. ما در ادامه به بررسی مهم ترین علل بروز ارور ER rS در یخچال ال جی اشاره خواهیم کرد.

وظیفه ی سنسور دمای یخچال چیست؟

سنسور یا ترمیستور یا حسگر، در یخچال وظیفه دارد تا دائما دمای داخل یخچال را اندازه گیری کند و اطلاعات مربوط به دما را در اختیار برد قرار دهد. سپس برد با توجه با اطلاعاتی که از سنسور دریافت کرد، دمای داخل یخچال را کنترل می کند، به عنوان مثال در صورت زیاد بودن دما، برد به کمپرسور می گوید که روشن شود تا یخچال خنک شود و یا در صورت پایین بودن دمای داخل یخچال، برد دستور توقف کمپرسور را صادر می کند، حال اگر سنسور دما در یخچال خراب شود، این امکان فراهم نمی شود که دما در یخچال کنترل شود و نهایتا ارور er rs در یخچال ال جی نمایش داده می شود.

علل بروز ارور ER rS در یخچال ال جی

  • خرابی سنسور یخچال
  • آسیب دیدگی یا شل شدن اتصالات و سیم های متصل به سنسور یخچال
  • خرابی برد الکترونیکی دستگاه

این مطالب توسط مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان گردآوری شده است و در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/refrigerator/er-rs-error-code/


پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 19:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group