تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سامسونگ

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 24
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 6 /3 /1401


تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سامسونگ

تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سامسونگ

در صورتی که برد شدیدا آسیب دیده باشد و نتوان آن را با روش معمولی که در بالا ذکر شد، تعمیر کرد؛ پیشنهاد می کنیم به فکر تعویض برد باشید. چرا که در این حالت دستکاری و سعی در تعمیر قطعات برد، تنها آسیب به آن را بیشتر خواهد کرد و باعث صدمه دیدن کل سیستم ماشین لباسشویی خواهد شد. این مسئله باعث افزایش هزینه های تعمیر و یا حتی اجبار به خرید یک ماشین لباسشویی جدید خواهد شد. برای تعویض برد الکترونیکی، باید برد قدیمی را از مدار دستگاه خارج کرده و برد جدید را به آن متصل کنید. البته این کار را باید تکنسین متخصص و یا تعمیرگاه های مجاز انجام دهند تا آسیبی متوجه دستگاه نشود.

چه زمانی برد الکترونیکی باید تعویض شود

معمولا در صورت آسیب شدید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، توصیه می شود تا حتما آن را تعویض کنید. اما در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، برد به هیچ عنوان قابل تعمیر نبوده و باید حتما به دست یک متخصص تعمیرات و یا تعمیرگاه های مجاز، تعویض شود. این علائم عبارتند از:

  • سوختن آی سی یا تراشه برد الکترونیکی
  • آتش گرفتن بخشی از برد
  • ریختن آب بر روی ماشین لباسشویی هنگامی که به برق متصل است

استفاده از برد همه کاره لباسشویی؛ بهترین جایگزین برای برد الکترونیکی

در این مطلب با دلایل و راهکارهای خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا شدیم. همواره پیشنهاد ما به شما این است که اگر دانش فنی کافی برای تعمیر یا تعویض قطعات برد الکترونیکی یا سایر اجزای ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی را ندارید، حتما به تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید.

روش دیگری که برای تعویض برد موثر است، استفاده از برد الکترونیکی همه کاره ماشین لباسشویی است. هنگامی که برد اصلی بسوزد و امکان تعویض یا تعمیر آن وجود نداشته باشد؛ می‎توان با جدا کردن برد اصلی و جایگزینی آن با یک برد همه کاره مشکل را برطرف کرد. برد همه کاره با موتور خازنی را می توان روی انواع ماشین های لباسشویی با برندهای مختلف نصب کرد.

مطلبی را که مطالعه فرمودید بخشی از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان می باشد . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل از سایت اصلی آن مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/washing-machine/board-failure/

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه و یا نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات منحصربه فرد این مجموعه نیز بهره مند شوید .


شنبه 08 بهمن 1401 - 21:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group