چگونگی رفع مشکل روشن و خاموش‌ شدن خودبخود تلویزیون ال‌ جی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 31
نویسنده پیام
amirali1400 آفلاین


ارسال‌ها : 26
عضویت: 28 /11 /1400


چگونگی رفع مشکل روشن و خاموش‌ شدن خودبخود تلویزیون ال‌ جی

چگونگی رفع مشکل روشن و خاموش‌ شدن خودبخود تلویزیون ال‌ جی

به منظور رفع مشکل روشن و خاموش‌ شدن خودبخود ال‌ای‌دی ال‌ جی، می‌توانید اقدامات مختلفی انجام بدهید. یکی از همین اقدامات تعویض کابل HDMI است. در صورتی که ایراد از چیپ اصلی روی برد باشد، باید مین برد را تعویض کنید.

ویروسی شدن آی سی برنامه

در تلویزیون‌های ال‌ جی که از سیستم عامل اندرویدی هم در آن استفاده می‌شود، این مشکل از ویروسی شدن آی سی برنامه نیز به‌وجود می‌آید. استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس یا آپدیت کردن دستگاه می‌تواند تا حد زیادی در بر طرف کردن این مشکل موثر باشد. اگر هنوز با این مشکل رو‌به‌رو بودید، آی سی تلویزیون باید مجدد راه‌اندازی شود. در شرایطی که آپدیت تلویزیون ال‌ جی به درستی انجام نشده باشد، تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور دستگاه شروع به خاموش و روشن شدن می‌کند.

تایمر تلویزیون

اگر اخیرا تایمر تلویزیون را تنظیم کرده‌اید، این احتمال وجود دارد که اشتباهی در فرایند انجام این تنظیمات رخ داده باشد. در این حالت، تنها کار لازم، بررسی و اصلاح تنظیمات است و نیازی به مراجعه به تعمیرکار تخصصی نیست.

منبع برق

اگر تلویزیون به شکل پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، به احتمال فراوان مشکل از منبع برق یا محافظ دستگاه است. در این حالت باید محافظ دستگاه را بر روی سایر لوازم الکترونیکی خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که مشکل از محافظ است یا خیر.

اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون

احتمال دیگری که وجود دارد، اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون است. در این حالت باید دستگاه‌ها را از تلویزیون جدا کرده تا از عدم وجود هرگونه ایراد در آن مطمئن شوید. برخی اوقات هم مشکل می‌تواند از ریموت دستگاه باشد. اگر اینگونه است، می‌توانید به راحتی با جدا کردن باتری کنترل، مشکل را برطرف کنید.

روشن و خاموش‌ شدن تلویزیون ال‌ جی؛ یک مشکل پیچیده اما قابل حل

مشکل روشن و خاموش‌ شدن خودبخود ال‌ای‌دی ال‌ جی معمولا زمانی رخ می‌دهد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو را نمایش می‌دهد و سپس سریعا خاموش می‌گردد. در اصطلاح به چنین حالتی ریبوت شدن می‌گویند. در هر صورت پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا مراحلی که گفته شد را امتحان کنید. در غیر این صورت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید می‌توانید از تعمیرکاران متخصص برای حل مشکل کمک بگیرید.

نکته مهم دیگر در خصوص هزینه‌های تعمیر تلویزیون ال‌ جی، ضمانت‌نامه‌ای است که برای این منظور در نظر گرفته شده است. این ضمانت‌نامه به طور معمول مشکل خاموش‌ شدن تلویزیون‌های ال‌ جی را جزوی از پشتیبانی تعریف کرده است. به این ترتیب بخش زیادی از هزینه‌های تعمیر تلویزیون ال‌ جی نیز جبران خواهد شد. نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان، مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها هستند. از همین رو تکنسین‌ها می‌توانند به بهترین شکل ممکن به رفع ایرادات دستگاه شما بپردازند.

مطلبی که مطالعه کردید ، از مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان انتخاب شده بود . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/television/turns-on-and-off-automatically/

همچنین اگر در خصوص تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی به مشاوره تخصصی یا تعمیرکار ماهر نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


جمعه 14 بهمن 1401 - 13:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group