علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 32
نویسنده پیام
amirali1400 آفلاین


ارسال‌ها : 26
عضویت: 28 /11 /1400


علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی، در یک جمله به معنای عدم تعادل بار در مخزن ماشین لباسشویی می باشد. این ارور می تواند بخاطر عوامل مختلفی مثل کم بودن میزان لباس ها، وجود لباس های سنگین و تکی، تراز نبودن خود ماشین لباسشویی خرابی برد و… اتفاق بیوفتد. در واقع در صورتی که سیستم بالانس خودکار ماشین لباسشویی ال جی، دچار مشکل شود یا این که بالانس کردن دیگ خیلی طول بکشد، ارور UE نمایش داده می شود.

معنای ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی چیست ؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی ال جی شما، کمی آب را وارد دیگ ماشین لباسشویی کند و سپس آن را تخلیه کند. سپس صفحه نمایش ماشین لباسشویی، دو حرف بزرگ UE را نمایش دهد. در واقع این کد خطا نشان می دهد که ماشین لباسشویی ال جی نمی تواند با این مشکل کنار بیاید.

همان طور که پیش تر اشاره کریدم، ارور UE بخاطر نا متعادل بودن بار موجود در ماشین لباسشویی اتفاق می افتد، که معمولا این ارور با توزیع مجدد و مناسب لباس ها و یا تراز کردن ماشین لباسشویی، به سادگی رفع می شود. در واقع ماشین لباسشویی ال جی، در صورت عدم تعادل بار، خود ماشین لباسشویی با چرخش بار سعی می کند تا بار موجود در ماشین لباسشویی را متعادل کند و یا از شما می خواهد که این کار را انجام دهید.

علت ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی به صورت تیتر وار

  • کم بودن یا زیاد بودن بار ماشین لباسشویی
  • عدم تعادل بار در ماشین لباسشویی
  • تراز نبودن خود دستگاه
  • تنظیمات اشتباه در ماشین لباسشویی
  • ایرادات فنی

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/ue-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توایند با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .


پنجشنبه 04 اسفند 1401 - 13:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group