چگونگی تعویض موتور ماشین ظرفشویی دوو

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 6 /3 /1401


چگونگی تعویض موتور ماشین ظرفشویی دوو

چگونگی تعویض موتور ماشین ظرفشویی دوو

آگاهی از چگونگی تعویض موتور ماشین ظرفشویی دوو می ‌تواند به شما در حل مشکل سوختن این قطعه از دستگاه کمک فراوانی کند. موتور ماشین ظرفشویی در پایین دستگاه قرار دارد. بنابراین برای دسترسی به موتور ماشین ظرفشویی باید دستگاه را به بقل بخوابانید تا بتوانید به قسمت پایین آن دسترسی داشته باشید.

سبد و قفسه ‌های موجود در ماشین ظرفشویی را خارج کنید

اما پیش از اینکه دستگاه را برگردانید باید چند کار مهم را انجام بدهید. ابتدا باید سبد و قفسه ‌های موجود در ماشین ظرفشویی را خارج کنید. سپس باید در این مرحله فیلتر را از دستگاه خارج کنید. در این مرحله فیلتر ممکن است مقداری آب در قسمت فیلتر و در قسمت کف داشته باشد.

پنل پایینی دستگاه را باز کنید

برای جمع‌آوری آب اضافی می‌ توانید از یک اسفنج کمک بگیرید. سپس برای اینکه بتوانید به موتور دسترسی پیدا کنید، باید ماشین ظرفشویی دوو را به پشت قرار بدهید. پنل پایینی دستگاه را باز کنید. برای این کار هم باید ابتدا پیچ‌های پنل را باز کنید. حال که پنل را باز کردید، دو عدد پمپ مشاهده می‌ کنید. یکی از پمپ ها، پمپ شستشو یا همان موتور ماشین ظرفشویی دوو است. در صورتی که مشاهده کردید موتور سوخته است، باید آن را تعویض کنید. برای اینکه بتوانید موتور را خارج کنید باید ابتدا کلیپس فنر را جدا کنید. سپس باید بست‌های فلزی را جدا کرده تا در نهایت بتوانید شیلنگ‌ها را از پمپ جدا کنید.

سایر مراحل نیز به شرح زیر هستند:

  • خارج کردن موتور
  • نصب موتور جدید
  • اتصال مجدد شیلنگ ‌ها
  • محکم کردن بست ‌ها
  • نصب فنر نگهدارنده موتور
  • نصب سیم ‌های متصل به موتور
  • بستن پیچ‌ های پنل

سوختگی موتور ماشین ظرفشویی دوو؛ مشکلی که راه ‌حل آن، تجربه است

سوختن موتور ماشین ظرفشویی دوو مشکلی تخصصی و کاملا فنی است. در صورتی که شما مهارت فنی و تجربه کافی داشته باشید می‌توانید تعویض یا تعمیر موتور را انجام بدهید. در غیر این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان اقدام به تعویض موتور ماشین ظرفشویی خود نکنید. زیرا با این کار ممکن است هم به خود و هم به دستگاه آسیب جدی وارد کنید. برای بررسی دستگاه و تعویض موتور آن، می‌توانید از تکنسین های ماهر در زمینه تعمیر ظرفشویی دوو کمک بگیرید تا با حضور به موقع در محل، دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر کنند.

مطلبی که مطالعه کردید یکی از مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان می باشد ، شما می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید و همچنین می توانید سایر مقالات آموزشی تعمیرات انواع لوازم خانگی را در این سایت مطالعه بفرمایید و از آن ها استفاده کنید :

https://www.daewooposhtiban.com/dishwasher/motor-burning/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی دوو به راهنمایی و مشاوره تخصصی به کارشناس نیاز دارید و یا تمایل دارید تا ماشین ظرفشویی دوو شما توسط تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی daewoo تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .


جمعه 12 اسفند 1401 - 17:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group