علت ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 65
نویسنده پیام
darayousefi5 آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 21 /2 /1401


علت ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ در زمان انسداد پمپ تخلیه

ماشین ظرفشویی سامسونگ، دستگاهی پیشرفته و عالی برای شستشوی ظروف به بهترین شکل ممکن است. اما گاهی کاربران متوجه برخی کدهای خطا بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود می شوند و نمی دانند که معنی این ارورها چیست. باید بدانید هر کد خطایی که روی نمایشگر ماشین ظرفشویی ظاهر می شود، در واقع هشدار می دهد که مشکلی در دستگاه ایجاد شده است. یکی از ارورهای رایج در ماشین ظرفشویی سامسونگ، ارور e2 است که به انسداد پمپ تخلیه مربوط می شود. برای رفع این مشکل و پاک شدن کد خطای ظاهر شده، باید دلیل بروز آن را شناسایی و مشکل را رفع کنید. در این مطلب به بررسی دلایل ظاهر شدن ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ و روش های رفع آن می پردازیم.

چرا ارور e2 روی نمایشگر ماشین ظرفشویی سامسونگ ظاهر می شود؟

داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولا حسگرهایی وجود دارد که بر عملکرد دستگاه نظارت می کنند. زمانی که مشکلی در عملکرد ماشین ظرفشویی ایجاد شود، این حسگرها آن را تشخیص داده و از طریق کدهای خطا به کاربر اطلاع می دهند. باید بدانید که در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی لیست ارورهای دستگاه و معنی آن ها درج شده است. برای مثال ارور e1 به معنی نشتی آب در ماشین ظرفشویی یا کد خطای e4 به ایراد در تغذیه آب گرم دستگاه مربوط می شود.

یکی از رایج ترین کدهای خطا در ماشین ظرفشویی سامسونگ ارور e2 است که به مسدود شدن پمپ دستگاه اشاره دارد. این ارور زمانی روی نمایشگر ظاهر می شود که فیلتر تخلیه مسدود شده باشد. معمولا مواد فاضلابی باعث انسداد فیلتر تخلیه می شوند. در نتیجه این فرایند آب در داخل ماشین ظرفشویی جمع شده و از آن خارج نمی شود. به عبارتی می توان گفت که ارور e2 زمانی ظاهر می شود که در عملیات تخلیه آب ماشین ظرفشویی سامسونگ اختلال ایجاد شده باشد. بنابراین برای شناسایی علت ظاهر شدن ارور e2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ، باید سیستم آبرسانی و مسیر ورود و خروج آب به دستگاه بررسی شود.

مطلبی را که مطالعه فرمودید بخشی از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان می باشد . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را به طور کامل از سایت اصلی آن مطالعه بفرمایید :

https://www.samsungposhtiban.com/dishwasher/e2-error-code/

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه و یا نیاز به تعمیرکار ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات منحصربه فرد این مجموعه نیز بهره مند شوید .


شنبه 27 اسفند 1401 - 13:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group