بررسی سایر دلایل اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
amirali1400 آفلاین


ارسال‌ها : 26
عضویت: 28 /11 /1400


بررسی سایر دلایل اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی

بررسی سایر دلایل اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی

عواملی که به آن ها اشاره شد اصلی ترین دلایل اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی هستند و برای برطرف کردن آن ها حتما باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. اما گاهی دلایل ساده ای این مشکل را به وجود می آورند که خودتان می توانید آن ها را برطرف کنید و معمولا نیازی به مراجعه به تعمیرکار نیست. این دلایل عبارتند از:

  • باز ماندن درب یخچال فریزر برای مدت ‌زمان طولانی که باعث کار کردن بیش از حد موتور می شود
  • خراب بودن لاستیک دور درب یخچال فریزر که باعث هدر رفتن سرما و گرم شدن فضای داخلی آن می شود و در این حالت موتور مجبور است یک سره کار کند. تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر مناسب ترین راه حل برای این مشکل است
  • گرمای بیش از حد محیط یا قرار گرفتن یخچال فریزر در معرض نور مستقیم خورشید که باعث کار کردن بیش از حد موتور برای خنک کردن آن می شود. در این حالت، حتما باید مکان یخچال فریزر را تغییر دهید
  • تنظیم نامناسب دمای یخچال فریزر ال جی که باعث فعالیت یک سره موتور می شود و اجازه استراحت به آن را نمی دهد
  • باز و بسته کردن درب یخچال فریزر به دفعات زیاد
  • قرار دادن مواد غذایی بسیار داغ در داخل یخچال فریزر

رفع عوامل اصلی مشکل اتومات نکردن با مراجعه به تعمیرکاران متخصص

دلایل ساده ای که باعث اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی می شوند را می توان بدون مراجعه به تعمیرکار نیز برطرف کرد. اما برای برطرف کردن عواملی که نیاز به دانش تخصصی دارند، حضور تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیر یخچال ال جی در محل و بررسی کامل یخچال فریزر ضرورت دارد. چرا که قطعات داخلی یخچال فریزر بسیار حساس هستند و هر گونه اقدام برای تعمیر خودسرانه آن ها، بدون داشتن دانش فنی لازم، تنها باعث خرابی بیشتر و افزایش هزینه های تعمیرات خواهد شد.

قطعاتی مانند برد الکترونیکی اصلی و ترموستات، بخش هایی هستند که ممکن است مشکلاتی در جزئی ترین قطعات خود داشته باشند و با تعمیر بتوان آن ها را دوباره در یخچال فریزر به کار برد تا به تعویض کلی قطعه نیازی نباشد.

ما در این مطلب ، بخشی از مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان را کپی کرده ایم ، در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید :

https://www.lgposhtiban.com/refrigerator/not-automating/

همچنین اگر در خصوص تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی به مشاوره تخصصی با تکنسین نیاز دارید و یا تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار بررسی و تعمیر شود می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .


یکشنبه 06 فروردین 1402 - 13:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group