نشانه های سوختن برد جاروبرقی سامسونگ را بشناسید

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 80
نویسنده پیام
sabaghaderyy آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 6 /3 /1401


نشانه های سوختن برد جاروبرقی سامسونگ را بشناسید

نشانه های سوختن برد جاروبرقی سامسونگ را بشناسید

با پیشرفت صنعت تکنولوژی، بیشتر لوازم برقی خانگی دارای برد هستند. برد در لوازم خانگی معادل مغز دستگاه است. اگر مهم ترین بخش جاروبرقی خراب شود باعث بروز مشکلات مختلفی در عملکرد جاروبرقی می شود. بردها در جاروبرقی های مختلف متفاوت هستند. هر برند برد مخصوص به خود را دارد.

نشانه های سوختن برد جاروبرقی سامسونگ عبارتند از:

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • کم و زیاد نشدن دور موتور جاروبرقی (سرعت دستگاه)
  • دیر روشن و خاموش شدن دستگاه
  • یکسره شدن جاروبرقی
  • جرقه زدن دستگاه
  • اختلال در عملکرد صفحه نمایش

رابطه روشن نشدن با برد در جاروبرقی

روشن نشدن جاروبرقی می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن دستگاه به دلیل مشکل به وجود آمده در برد جاروبرقی است. در این مورد باید تمامی قطعات روی برد را بررسی و علت را پیدا کرد.

نقش سوختن برد جاروبرقی سامسونگ در خاموش شدن ناگهانی آن چیست؟

یکی از مشکلات دیگری که با خرابی برد اتفاق می افتد، خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی است. خاموش شدن ناگهانی به معنای از دسترس خارج شدن دستگاه در حین کار می باشد. از دلایل اصلی خاموش شدن جاروبرقی می توان به خرابی خازن ها و آی سی ها اشاره کرد. همچنین علت دیگر خاموش شدن به صورت ناگهانی، داغ شدن بیش از حد موتور یا قطعات دیگر است. این موارد ناشی از عبور بیش از حد جریان ولتاژ به برد و یا فشار زیاد به موتور می باشد.

برد دستگاه چه نقشی بر تنظیم سرعت آن دارد؟

زمانی که سرعت دستگاه غیرقابل تنظیم است، نیاز به بررسی جریان برق و ولتاژ ورودی برد می باشد. پتانسیومتر و ولوم کشویی روی برد را چک کرده و در صورت آسیب دیدگی آن ها را تعویض کنید. البته کلید تغییر سرعت بر روی دسته جارو نیز باید بررسی شده و در صورت خرابی تعمیر شود.

مطلبی که مطالعه فرمودید از سایت سامسونگ پشتیبان استخراج شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مطلب را از سایت اصلی و به طور کامل مطالعه کنید :

https://www.samsungposhtiban.com/vacuum-cleaner/burning-board/

همچنین در صورتی که تمایل دارید جاروبرقی سامسونگ شما توسط تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ پشتیبان تماس بگیرید .


پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402 - 19:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group