نحوه ی رفع ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 80
نویسنده پیام
amirali1400 آفلاین


ارسال‌ها : 26
عضویت: 28 /11 /1400


نحوه ی رفع ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

نحوه ی رفع ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

برای بر طرف کردن کد خطای PE در ماشین لباسشویی ال جی باید ۲۰ دقیقه ماشین لباسشویی را از برق بکشید. سپس ماشین لباسشویی را به پریز برق وصل کنید و چرخه ی شستشو را دوباره راه اندازی کنید. در صورتی که بعد از انجام این کار ها، مشکل بر طرف نشد. باید برای حل مشکل با یک تکنسین متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

نکات تکمیلی در رابطه با علت ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

کد خطا هایی که در ماشین لباسشویی ال جی نمایش داده می شود، به دو دسته کلی تقسیم می شوند، یک سری از ارور ها بخاطر خطای خود کاربر اتفاق می افتد، مثل رعایت نکردن میزان لباس ها، یا نبستن صحیح درب، یا باز نکردن شیر ورودی آب و… ، اما برخی دیگر از ارور ها به خاطر مشکلات فنی ماشین لباسشویی رخ می دهند، که این دسته از ارور ها نیاز به بررسی کامل دارند و اصولا بر طرف کردن این ارور ها فقط توسط تکنسین ها انجام می شود. زیرا این گونه ارور ها، پیچیده و دشوار می باشند و رفع آن ها نیاز به تخصص و مهارت کافی دارند.

لازم به ذکر است که ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی، جزء آن دسته از مشکلاتی می باشد که باید توسط تکنسین متخصص ماشین لباسشویی ال جی بر طرف شود. بنابراین در صورتی که میخواهید متوجه ی علت ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی شوید و آن را رفع کنید، باید از تکنسن متخصص این کار کمک بگیرید.

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/pe-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره ی تخصصی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .


چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 10:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group