جمع شدن آب در دیگ لباسشویی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 76
نویسنده پیام
kamranmomeni1401 آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 25 /1 /1401


جمع شدن آب در دیگ لباسشویی

جمع شدن آب در دیگ لباسشویی

در زندگی امروزی، ماشین‌های لباسشویی نقش بسیار مهمی دارند و یکی از لوازم خانگی هستند که در هر خانه‌ای باید وجود داشته باشد. ماشین‌های لباسشویی در ابعاد و با توانایی‌های متنوع و با قیمت‌های مختلف بر حسب امکاناتی که دارند، به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به قیمت بالای این وسیله مصرفی خانگی باید نکات لازم را جهت پیشگیری از ایجاد عیوب اصلی این دستگاه مانند جمع شدن آب در دیگ لباسشویی بدانیم و در صورت مشاهده چنین عیوبی، بلافاصله یا خودمان یا با کمک‌گرفتن از تعمیرکاران متخصص آن‌ها را رفع کنیم.

در این مقاله قصد داریم به دلایل جمع شدن آب در دیگ ماشین‌های لباسشویی بپردازیم. صرف نظر از مدل و برند ماشین لباسشویی شما، در نظر گرفتن موارد بیان شده در این مقاله و رعایت نکات گفته شده می‌تواند از به وجود آمدن خرابی در دستگاه و تحمیل هزینه اضافی به شما جلوگیری کند. با مطالعه این موارد و چک کردن مرحله به مرحله آن ها در دستگاه ماشین لباسشویی خود، به احتمال زیاد قادر خواهید بود مشکل را برطرف کرده و از به وجود آمدن مشکلات متعاقب آن پیشگیری نمایید.

مشکلاتی که جمع شدن آب در ماشین لباسشویی به وجود می‌آورد

تخلیه نشدن آب در زمان مناسب و جمع شدن آن در ماشین لباسشویی، می‌تواند باعث شود برخی از قطعات درونی دستگاه کارایی خود را از دست بدهند. بنابراین عدم توجه به این مشکل می‌تواند در درازمدت باعث خرابی دستگاه و مختل کردن عملکرد ماشین لباسشویی شود. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی و بی توجهی نسبت به آن باعث می‌شود که پس از مدتی دستگاه به طور کامل از کار بیفتد و هزینه‌های سنگینی به دنبال خواهد داشت. همچنین این آب که غالباً مقدار زیادی میکروب و آلودگی با خود دارد، در صورت باقی ماندن طولانی در ماشین لباسشویی و تخلیه نشدن به موقع سبب آلودگی ماشین لباسشویی می‌شود. بی توجهی به این موضوع می‌تواند موجب باقی ماندن و رشد میکروب‌ها در ماشین و ایجاد بیماری در کاربر ماشین لباسشویی یا حتی سایر اعضای خانه شود.

دلایل جمع شدن آب در دیگ لباسشویی :

[*]

[*]خرابی شیر برقی

[*]انسداد لوله تخلیه فاضلاب

[*]باقی ماندن آب در ماشین لباسشویی در وسط یا انتهای برنامه شستشو

[*]خرابی فیلتر ماشین لباسشویی

[*]مشکلات خرطومی موجود در زیر دیگ لباسشویی

[*]اختلال در کار پروانه پمپ ماشین لباسشویی

[*]خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

[*]بررسی شلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی

مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/water-accumulates-in-washing-machine/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره ی تخصصی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .


پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 12:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group