کلیپ تبلیغ نایک با حضور رونالدو و نادال

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1308
نویسنده پیام
musicsara آفلاین


ارسال‌ها : 19
عضویت: 7 /11 /1392

تشکر شده : 2
کلیپ تبلیغ نایک با حضور رونالدو و نادال

کلیپ تبلیغ نایک با حضور رونالدو و نادال

لینک اول

لینک دوم


یکشنبه 10 فروردین 1393 - 13:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
khanevadehh آفلاین



ارسال‌ها : 32
عضویت: 7 /9 /1395
تشکرها : 1

کلیپ تبلیغ نایک با حضور رونالدو و نادال

عکس باز نمیشه


امضای کاربر : مشاوره خانواده مشاوره ازدواج بیش فعالی مشاوره کودک استرس تدریس خصوصی معلم زبان ریاضی فیزیک کنکور دبستان دیزی سرای بچه محل امامزاده قاسم
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 14:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


ترجمه رسمی انگلیسی

گر شما قصد داشته باشید برای برای مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌‌گذاری، کاری، تفریحی و … به یکی از کشورهای انگلیسی‌ زبان مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و … سفر کنید، برای انجام فرآیندهای اپلای، اخذ ویزا و موارد این چنینی، به ترجمه رسمی انگیسی اسناد و مدارک خود نیاز خواهید داشت. همچنین اگر شما اسناد و مدارکی را به زبان انگلیسی دارید مثلا مدرک یک دوره‌ی آموزشی که در کشور انگلیس گذرانده‌اید و به معادل فارسی آن نیاز دارید باید ترجمه رسمی انگلیسی به فارسی آن را به دارالترجمه رسمی بسپارید.

ما کار شما را در یافتن یک دارالترجمه رسمی انگلیسی خوب، که در بهترین بازه زمانی و با قیمت مناسب سفارش شما را انجام دهد و در شلوغی کارهای بسیاری که باید انجام دهید و ترافیک و … از دغدغه‌ی شما بکاهد را آسان کردیم!

سامانه دارالترجمه رسمی «آریان» با چند سال تجربه در ترجمه رسمی انگلیسی و همچنین آمادگی پاسخگویی پرسش‌های شما درباره الزامات ترجمه رسمی و اسناد و مدارک قابل ترجمه، قیمت ترجمه رسمی انگلیسی و به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. از طریق دارالترجمه رسمی آریان می‌توانید به سادگی سفارش ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک خود را ثبت نموده و اسناد و مدارک خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب (مطابق تعرفه مصوب) در کنار خدمات پیک معتمد رایگان انجام دهید و بدون هزینه‌ی اضافه درب منزل دریافت کنید.

مطالب مرتبط در دارالترجمه رسمی آریان

ترجمه رسمی فرانسه

ترجمه رسمی آلمانی

ترجمه رسمی ترکی استانبولی


دوشنبه 12 خرداد 1399 - 09:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


تعمیرگاه تویوتا

تویوتا نامی پر آوازه و پر افتخار برای جهانیان بوده و از نظر استفاده از فناوری های مربوط به راحتی رانندگی و ایمنی، از خودروهای خانوادگی گرفته تا خودروهای زرهی، حرفی برای گفتن داشته است. مدل بسیاری از این برند در کشورمان در حال استفاده بوده و مطمئناً بعد از مدتی استفاده، نیاز به سرویسهای دوره ای و تعمیرات تخصصی دارند. تعمیرات تخصصی تویوتا ، از توان تعمیرکاران سهل انگار خارج بوده و نیاز به تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده با ابزارهای مدرن دارد. یکی از تمرکزهای اصلی مجموعه توبولند، تعمیرات برند Toyota بوده و در پی چندین سال تجربه، مشتریان زیادی را راضی نگه داشته است. خدمات تعمیر این برند به شرح زیر است:

این تعمیرگاه تویوتا با کادری آموزش دیده و البته با تجربه، در زمینه تعمیرات انواع مدل های مختلف خودروی تویوتا فعالیت دارد. این تعمیرگاه را می توان بهترین تعمیرگاه تویوتا غرب تهران نام گذاشت، چرا که مشتریان آن، پس کسب رضایت، دوباره به آنجا برگشته و اعمال تعمیر و سرویس خودروی خود را به این تعمیرگاه می سپارند.

برای تماس با تعمیرگاه تخصصی خودرو غرب تهران با ما در ارتباط باشید.


سه شنبه 22 تیر 1400 - 17:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


دزدگیر پارادکس

دزدگیر پارادوکس (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام پنتا، شرکت پارادوکس (Paradox) با هدف طراحی و تولید سیستم های حفاظتی (دزدگیر) در سال ۱۹۸۹ در کشور کانادا تأسیس گردید.

دزدگیر پارادکس

دزدگیر پارادوکس در تنوع زیادی طراحی و تولید می گردد و به واسطه کیفیت فنی مطلوب این برند، محصولات آن به بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله ایران صادر می شود.

تولیدات(Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل ها، انواع سنسورها و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می شوند.

قیمت دزدگیر پارادوکس

آغاز فعالیت این شرکت با خط تولید بسیار تاثیر گذار سنسور های حرکتی بوده است که همچنان حق انحصاری استفاده از آن برای ساخت دیگر انواع دزدگیر پارادوکس مورد بهره برداری قرار می گیرد. در سال ۱۹۹۶، دزدگیر اماکن پارادوکس سری دیجیپلکس Digiplex از سری محصولات امنیتی خود را معرفی نمود.

در سال ۲۰۰۱ شرکت پارادوکس گستره وسیعی از محصولات بی سیم خود را به بازار عرضه کرد که شامل کنسول all-in-one ماژلان Magellan (که برنده جایزه طراحی شده) نیز می شود.

در طول سال‌های گذشته به تدریج تمرکز این شرکت معطوف به تولید محصولات نرم افزاری شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ شروع به بازطراحی و تغییر محصولات قبلی خود شامل سری MG, SP و EVO به پلتفرم جدید کرد.

همچنین این شرکت ماژول‌های حرفه‌ای ارتباطی خود را با استفاده از GMS, IP و سخت افزار هایی با قابلیت به روز رسانی معرفی کرده است. به این ترتیب قیمت دزدگیر پارادوکس با توجه به مشخصه های آن، معقول به نظر می رسد.


شنبه 09 مرداد 1400 - 14:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


مراحل صفرشویی خودرو

صفرشویی خودرو چیست؟!

به مجموعه عملیاتی که برای تمیز‌کاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه اتومبیل انجام می‌شود، صفرشویی خودرو می‌گویند. به صورت کلی هدف از صفرشویی برطرف کردن نواقص و همینطور شستشوی داخل خودرو است. صفرشویی می‌تواند جلوه و زیبایی داخلی خودرو شما را چند برابر کند، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل هر ماه یکبار این مجموعه عملیات را انجام دهید.

مراحل صفرشویی خودرو

• شستن کف خودرو

• شستشو و جرم‌گیری صندلی ماشین

• تمیزکردن سقف

• نظافت داشبورد

• موتور شویی

اهمیت صفرشویی در خودروهای لوکس

در خودرو‌های لوکس وارداتی ، از متریال‌های با کیفیت و حساسی در اجزای داخلی کابین استفاده شده است، از این رو صفرشویی این خودرو‌های لوکس باید با دقت بیشتری انجام بپذیرد، تیم هاب کار با در نظر گرفتن انواع متریال‌های استفاده در طراحی داخلی خودرو‌ها، ابتدا آن‌ها را مشخص می‌کند و سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب، قطعه یا قطعات را صفرشویی می‌کند.

دیگر خدمات medusa

سرامیک خودرو

نقاشی خودرو

کاور بدنه خودرو

کارواش تاچلس

صافکاری خودرو

لیسه گیری خودرو


دوشنبه 13 دی 1400 - 13:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group