بازی اتاق فرار

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 178
نویسنده پیام
charming آفلاین


ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


بازی اتاق فرار

اتاق فرار فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‏ها، نکات و استراتژی‏ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ها و معماها را حل می‏کنند. بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‏هایی که در داخل اتاق پنهان شده ‏اند، دارند.

اتاق‏ فرار از بازی‏های ویدئویی "فرار از اتاق" الهام گرفته شده است. بازی‏ها در مکان‏های مختلفی از قبیل سلول‏های زندان، خانه‏ های متروکه، سفینه‏ ها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، بهره می‏گیرند.

تاریخچه اتاق فرار

اولین اتاق فرار در سال 2007 در شهر کیوتو ژاپن راه اندازی شد و به دلیل استقبال بی نذیر از آن طی مدت کوتاهی به 8000 اتاق فرار در سراسر دنیا رسید. اتاق فرار بر اساس نوع داستان و چگونگی طراحی اتاق برای افراد بین 7 سال تا 70 سال مناسب و دوست داشتنی است

اتاق فرار تهرومز

ماجراجویی و هیجان از فاکتورهای اصلی یک تفریح دست جمعی و جذاب به شمار می رود. اگر دوست دارید دوستانه و یا خانوادگی خود را به چالشی منحصر به فرد دعوت کنید اتاق فرار تهرومز بهترین مقصد برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید به کمک هم از یک مخمصه خلاص شوید و راه خروج را پیدا کنید! اتاق فرار در اکثر کشورهای جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود. طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند. ایجاد لحاظات شاد و مفرح برای شما تخصص ماست. در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. دعوت به این اتاق ها می تواند یکی از خاصترین و جذابترین راه های سوپرایز کردن افرادی باشد که دوستشان دارید، در اتاق فرار تهرومز شما می توانید با حل کردن معما لذت شیرین همکاری و همدلی، فرار و گریز، فکر و اندیشه، نجات و بقاء و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.


سه شنبه 27 فروردین 1398 - 14:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


بازی اتاق فرار

اسکیپ روم دات آی آر (Escaperoom.ir) نامی آشنا برای تمامی کسانی که در ایران به بازی اتاق فرار علاقمندند. اسکیپ روم دات آی آر به مدیریت آقای مسیح خدابخشیان فعالیت خود را در در بهار ۱۳۹۵ آغاز نمود، اولین اتاق فراری که این مجموعه راه اندازی گردید در عمارت دبیرالملک واقع در منطقه بازار شهر تهران افتتاح شد، قطعاً می توان اتاق فرارهای مجموعه ی اسکیپ روم دات آی آر را جزو بهترین اتاق فرارهای حال حاضر دانست، در بین سناریوهای این مجموعه بازی هایی با ژانرهای کارآگاهی، ژانر وحشت و بازی های فرار محیطی مشاهده می شود.

ایده اولیه راه اندازی اتاق فرار توسط آقایان مسیح خدابخشیان و پیمان فاطمی صورت گرفت. اسکیپ روم دات آی آر در شهرهای دیگر همچون اصفهان، کرج، اهواز، کرمان، چالوس و قزوین اتاق فرارهایی را تأسیس نمود که علی رغم اینکه در برخی از این بازی ها از یکدیگر الهام هایی گرفته شده است ولی تفاوت هایی در سناریو و سیر معماها مشاهده می شود.


یکشنبه 02 تیر 1398 - 09:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


بازی اتاق فرار

مجموعه ی انیگما در اتاق فرار سایکو باز هم به گذشته سفر کرده است و این بار در داستانی واقعی بازیکنان اتاق فرار را در چالشی زیبا غرق می کند، طراحی و اجرای اتاق فرار با موضوعاتی که بازیکنان را به گذشته های دور منتقل می کند، کاری بسیار دشوار است، چراکه برای اجرای اینگونه اتاق ها می بایست دقت و درایت بسیار زیادی را صرف نمود، در اینگونه اسکیپ روم ها نمی بایست از هیچگونه وسیله ای که در دنیای کنونی وجود دارد استفاده شود، اینگونه بازی ها معمولاً دارای روش های متفاوتی از روش های ارتباطی در دنیای کنونی برای ارتباط گیم مستر و بازیکنان بهره می گیرند. در اینگونه اتاق ها تلفن، بی سیم، واکی تاکی، موبایل، مانیتور و … جایی ندارند.
اتاق فرار سایکو که دومین تجربه اتاق فرار ترسناک توسط مجموعه ی انیگما به شمار می رود و به جرأت می توان ادعا کرد که کیفیت معماها، کیفیت فضاسازی، کیفیت القای هیجان به بازیکنان در این اتاق فرار نسبت به اتاق فرار کلبه ی وحشت تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.


شنبه 05 بهمن 1398 - 15:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


لوازم جانبی خودرو

[font=calibri]الو آپشن یک مرکز تخصصی در ارائه لوازم جانبی خودرو است که در بازار ایران برای خریداران قطعات خودرو جایگاه متمایزی در بین رقبا دارد. وب سایت الو آپشن نیز در ارائه خدمات برای لوازم جانبی خودرو به صورت آنلاین عمل کرده و متقاضیان میتوانند لوازم مورد نیاز را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل نیز دریافت نمایند. لوازم جانبی خودرو در مجموعه الو آپشن به صورت اصل و اورجینال ارائه میشود و مشتریان محترم میتوانند با خیال راحت لوازم یدکی رنو، کمک فنر تالیسمان و بسیاری دیگر از قطعات را از این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری دریافت نمایند.[font=calibri]مجموعه الو آپشن لوازم یدکی و آپشن های مختلف خودروها را با سرعت بالا بعد از ثبت شدن در سایت به دست مشتریان میرساند و با اعزام کارشناسان متبحر به نصب و تعمیر نیاز متقاضیان نیز میپردازد.[font=tahoma][font=calibri]ضمانت برای اصل بودن کالاها، قطعات و لوازم جانبی خودرو در سایت الو آپشن ارائه میگردد. رفع نیازهای مشتریان در کمترین زمان ممکن از خدمات برجسته الو آپشن در تامین قطعات خودرو و لوازم جانبی آن به شمار میرود.

دیگر محصولات مرتبط:

تجهیزات جانبی رنو تالیسمان


سه شنبه 15 بهمن 1398 - 13:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


بازی اتاق فرار

اتاق فرار احضار در خردادماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر افتتاح گردید، برخی از دوستداران اسکیپ روم، اتاق فرار احضار را ترسناکترین اتاق فرار از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر می دانند، اولین چیزی که می توان در رابطه با اتاق فرار احضار بیان کرد دکور زیبا، منحصر به فرد و زیبای این اتاق فرار است. دکور این بازی به گونه ای طراحی شده است که حس ترس و سرما را پس از ورود به بازی به طور کامل درک می کنید. این بازی از لحاظ فضاسازی، موزیک، افکت های صوتی، ریتم و تقدم ظهور معماها بسیار هوشمندانه طراحی شده است.

برای مشاهده سانس های بازی اتاق فرار کلیک کنید

این بازی بر خلاف بسیاری از اتاق فرارهای با ژانر وحشت که جهت القای حس ترس و وحشت فردی وارد بازی می شود و حس ترس را به شما القاء می کند، شخصی وارد بازی شما نمی شود و حس ترس را صرفاً از طریق داستان و فضاسازی، با افکت های صوتی و نوری به شما القاء می کند.

در القای حس ترس و وحشت در این اتاق فرار تهرومز به هیچ عنوان اغراقی صورت نگرفته است و بازیکنان در این بازی به اندازه می ترسند، به اندازه لذت می برند و به اندازه معما حل می کنند.

لازم به ذکر است که این بازی دارای محدودیت سنی بوده و بازیکنان می بایست حداقل 17 سال به بالا داشته باشند.

داستان این بازی از این قرار است که دختر نوجوانی از یک خانواده اصیل «خانواده مارستون» توسط یکی از عموهایش به قتل می رسد، مدتی بعد تمام اعضای خانواده در یک مراسم مهمانی در عمارت اصلی خاندان مارستون گرد هم آمده بودند، که همگی کشته می شوند. نیروهای تحقیق و بررسی صحنه جرم به این نتیجه می رسند که تمام افراد این خاندان طی یک جنون دسته جمعی به زندگی یکدیگر پایان داده اند، ولی افراد محلی باوری متفاوت دارند، آنها بر این باورند که تمام این خانواده دچار نفرین روح سرگردان دخترک شده اند


دوشنبه 19 خرداد 1399 - 11:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group