اسکیپ روم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 139
نویسنده پیام
charming آفلاین


ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


اسکیپ روم

اسکیپ روم دات آی آر (Escaperoom.ir) نامی آشنا برای تمامی کسانی که در ایران به بازی اتاق فرار علاقمندند. اسکیپ روم دات آی آر به مدیریت آقای مسیح خدابخشیان فعالیت خود را در در بهار ۱۳۹۵ آغاز نمود، اولین اتاق فراری که این مجموعه راه اندازی گردید در عمارت دبیرالملک واقع در منطقه بازار شهر تهران افتتاح شد، قطعاً می توان اتاق فرارهای مجموعه ی اسکیپ روم دات آی آر را جزو بهترین اتاق فرارهای حال حاضر دانست، در بین سناریوهای این مجموعه بازی هایی با ژانرهای کارآگاهی، ژانر وحشت و بازی های فرار محیطی مشاهده می شود.

ایده اولیه راه اندازی اتاق فرار توسط آقایان مسیح خدابخشیان و پیمان فاطمی صورت گرفت. اسکیپ روم دات آی آر در شهرهای دیگر همچون اصفهان، کرج، اهواز، کرمان، چالوس و قزوین اتاق فرارهایی را تأسیس نمود که علی رغم اینکه در برخی از این بازی ها از یکدیگر الهام هایی گرفته شده است ولی تفاوت هایی در سناریو و سیر معماها مشاهده می شود.


یکشنبه 02 تیر 1398 - 09:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


اسکیپ روم

برترین شرکت طراحی سایت چیستبرترين شرکت طراحي سايت اولين قدم براي حضور در اينترنت است.

شرکت طراحي سايت بهپردازان

با افزايش ميزان استفاده کاربران از اينترنت و تاثير چشمگير برخورداري از سايت بر رونق کسب و کارها؛ داشتن يک

سايت حرفه*اي براي هر کسب و کاري لازم است

اولين قدم براي حضور در اينترنت انتخاب برترين شرکت طراحي سايت است. تعريف بهترين براي هر کسب و کار

مي*تواند کاملا متفاوت باشد و ارتباط مستقيم با هدف اصلي شما از طراحي سايت، بودجه اي که در نظر گرفتيد و نوع

خدمات يا محصولات عرضه شده در آن خواهد داشت

زبان برنامه نويسي و مديريت محتوا در برترين شرکت طراحي سايت

يکي از فاکتورهاي مهمي که در زمان انتخاب برترين شرکت طراحي سايت مورد توجه قرار مي*گيرد. زبان برنامه نويسي و يا استفاده از سيستم*هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا و ... است.

بيشتر شرکت ها هنگام راه اندازي کسب و کار خود تلاش مي*کنند نمونه*هاي موفق را بررسي کرده و از عملکرد آنها الگوبرداري کنند. از همين رو تصميم مي*گيرند که سايت آنها به زبان php باشد يا asp و يا حتي تصميم مي*گيرند که سايت بايد با سيستم*هاي مديريت محتواي رايج مانند وردپرس طراحي شود يا از يک CMS* اختصاصي بهره بگيرد.

زبان برنامه نويسي به تنهايي نمي*تواند تضميني بر موفقيت شما باشد بلکه تسلط برترين شرکت طراحي سايت برآن زبان بايد مورد توجه شما باشد. ميزان تسلط را مي*توانيد از نمونه کارهاي اين مجموعه و حتي سايت خود شرکت بررسي کنيد

نمونه کارهاي برترين شرکت طراح سايت

مهمترين معيار ما براي انتخاب برترين شرکت طراحي سايت نمونه کارهاي پيشين آن شرکت است. با مراجعه به سايت خود شرکت مي*توانيد ليستي از نمونه کارها و برندهايي که با اين مجموعه همکاري داشته*اند را شناسايي کنيد

فرمول کيفيت، سرعت، هزينه

در طراحي سايت و به طور کلي در برنامه نويسي سه فاکتور کيفيت، سرعت و هزينه اهميت بسيار زيادي دارند. ولي برخورداري از هر سه عملا غير ممکن است

اگر يک سايت با کيفيت را در زمان کوتاهي بخواهيد قطعا هزينه انجام پروژه افزايش خواهد يافت.

اگر سايت شما با کيفيت بالا و با هزينه کمي انجام شود عملا براي طراحي سايت ارزش مادي نداشته و از اولويت کاري او خارج مي*شود در نتيجه زمان انجام پروژه بسيار طولاني خواهد شد.

پيشنهاد طراحي سايت با هزينه پايين و در زمان کوتاه به طور حتم به معني کيفيت پايين در اجرا خواهد بود.

براساس نوع پروژه خود و وضعيتي که در آن قرار داريد مي*توانيد بين زمان انجام و هزينه يکي را انتخاب کنيد ولي هيچ گاه کيفيت را فداي دو فاکتور ديگر نکنيد

براي اطلاعات بيشتر در مورد برترين شرکت طراحي سايت کليک کنيد

مصالب مرتبط:

طراحي بازاريابي شبکه اي

ساخت مالتي مديا

شرکت نرم افزاري


یکشنبه 02 تیر 1398 - 17:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
charming آفلاین



ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


اسکیپ روم

مجموعه ی انیگما در اتاق فرار سایکو باز هم به گذشته سفر کرده است و این بار در داستانی واقعی بازیکنان اتاق فرار را در چالشی زیبا غرق می کند، طراحی و اجرای اتاق فرار با موضوعاتی که بازیکنان را به گذشته های دور منتقل می کند، کاری بسیار دشوار است، چراکه برای اجرای اینگونه اتاق ها می بایست دقت و درایت بسیار زیادی را صرف نمود، در اینگونه اسکیپ روم ها نمی بایست از هیچگونه وسیله ای که در دنیای کنونی وجود دارد استفاده شود، اینگونه بازی ها معمولاً دارای روش های متفاوتی از روش های ارتباطی در دنیای کنونی برای ارتباط گیم مستر و بازیکنان بهره می گیرند. در اینگونه اتاق ها تلفن، بی سیم، واکی تاکی، موبایل، مانیتور و … جایی ندارند.
اتاق فرار سایکو که دومین تجربه اتاق فرار ترسناک توسط مجموعه ی انیگما به شمار می رود و به جرأت می توان ادعا کرد که کیفیت معماها، کیفیت فضاسازی، کیفیت القای هیجان به بازیکنان در این اتاق فرار نسبت به اتاق فرار کلبه ی وحشت تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.


شنبه 05 بهمن 1398 - 15:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


اسکیپ روم

اتاق فرار احضار در خردادماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر افتتاح گردید، برخی از دوستداران اسکیپ روم، اتاق فرار احضار را ترسناکترین اتاق فرار از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر می دانند، اولین چیزی که می توان در رابطه با اتاق فرار احضار بیان کرد دکور زیبا، منحصر به فرد و زیبای این اتاق فرار است. دکور این بازی به گونه ای طراحی شده است که حس ترس و سرما را پس از ورود به بازی به طور کامل درک می کنید. این بازی از لحاظ فضاسازی، موزیک، افکت های صوتی، ریتم و تقدم ظهور معماها بسیار هوشمندانه طراحی شده است.

برای مشاهده سانس های بازی اتاق فرار کلیک کنید

این بازی بر خلاف بسیاری از اتاق فرارهای با ژانر وحشت که جهت القای حس ترس و وحشت فردی وارد بازی می شود و حس ترس را به شما القاء می کند، شخصی وارد بازی شما نمی شود و حس ترس را صرفاً از طریق داستان و فضاسازی، با افکت های صوتی و نوری به شما القاء می کند.

در القای حس ترس و وحشت در این اتاق فرار تهرومز به هیچ عنوان اغراقی صورت نگرفته است و بازیکنان در این بازی به اندازه می ترسند، به اندازه لذت می برند و به اندازه معما حل می کنند.

لازم به ذکر است که این بازی دارای محدودیت سنی بوده و بازیکنان می بایست حداقل 17 سال به بالا داشته باشند.

داستان این بازی از این قرار است که دختر نوجوانی از یک خانواده اصیل «خانواده مارستون» توسط یکی از عموهایش به قتل می رسد، مدتی بعد تمام اعضای خانواده در یک مراسم مهمانی در عمارت اصلی خاندان مارستون گرد هم آمده بودند، که همگی کشته می شوند. نیروهای تحقیق و بررسی صحنه جرم به این نتیجه می رسند که تمام افراد این خاندان طی یک جنون دسته جمعی به زندگی یکدیگر پایان داده اند، ولی افراد محلی باوری متفاوت دارند، آنها بر این باورند که تمام این خانواده دچار نفرین روح سرگردان دخترک شده اند


دوشنبه 19 خرداد 1399 - 11:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group