loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 4 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 5 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 31 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 30 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 33 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 261 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 251 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 91 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 358 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 170 masterico
قیمت باربیکیو 1 55 masterico
شناخت بلبرینگ 10 257 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 475 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 448 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 55 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 54 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 52 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 761 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

1_گزینه‌های احتمالی سقوط لیگ پانزدهم
http://sepidnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=32013:1394-04-24-12-41-26&Itemid=257
3 روز پیش لیگ پانزدهم در حالی 8 مرداد آغاز می شود که 2 تیم از 16 تیم حاضر در این مسابقات هنوز را آغاز نکردند و از آن بدتر این که صدور رای دو تیم راه آهن و پیکان برای حضور تیم شانزدهم از سوی کمیته ی استیناف هر روز با تعویق مواجه می‌شود . اعلام رای بعد از تعطیلات عید فطر ، خودروسازان عملاً هفت روز برای تکمیل و آماده سازی 
گزینه‌های احتمالی سقوط لیگ پانزدهم

2_سمت کل نیمکت می روم الا قلعه نویی/ما از استقلال - پایگاه خبری
http://cup.ir/sport/worldcup/515/جمشیدیان-سمت-کل-نیمکت-می-روم-الا-قلعه-نوییما-از-استقلال-انگیزه-می-گیریم-نه-سرمربی-اشحرکت-اول-فصل-او-را-هیچ-کس-نپسندید/38968
7 فوریه 2015 هافبک تیم پیکان گفت:حرکت اول فصل قلعه نویی را هیچ کس نپسندید و باشد اما امیدوارم این حاشیه ها خلایی در روند دو تیم نداشته باشد و بازی زیبایی را شاهد باشیم. تر از سقف بودجه هزینه می کنند/ تاریخ شروع لیگ به تعویق نمی افتد نکند، حتما به تراکتورسازی می روم/ هفته ای 4 بار از رحمتی مشورت می گیرم!
سمت کل نیمکت می روم الا قلعه نویی/ما از استقلال - پایگاه خبری

3_امیر قلعه‌نویی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/امیر_قلعه‌نویی
۱۴ تیم در مسابقات شرکت کردند و مسابقات در دو گروه هفت تیمی برگزار شد. کویت توسط عراق و وقوع جنگ اول خلیج فارس، مرحله نهایی چند ماه به تعویق افتاده بود . در لیگ آزادگان این فصل استقلال شروع خوبی داشت و صدرنشین نیم فصل اول شد، .. محمد نصرتی و شیث رضایی در بازی پرسپولیس - داماش، خواستار بخشش نصرتی شد 
امیر قلعه‌نویی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

4_ایسنا - ماجرای محرومیت سالن مهران مشهد چیست؟
http://www.isna.ir/fa/news/93090301695/ماجرای-محرومیت-سالن-مهران-مشهد-چیست
24 نوامبر 2014 سازمان لیگ فدراسیون والیبال بلافاصله بعد از دیدار تیم های پیکان و جایی که از حدود پنج ساعت قبل از شروع بازی به سبب استقبال بعد از محرومیت یک یا دو هفته ای تیم میزبان سایر بازی ها در همان شرایط دنبال شد. حال اما مسئولان سازمان لیگ رسما خواستار برگزاری مسابقه روی همین کفپوش سالن بهشتی هستند.
ایسنا - ماجرای محرومیت سالن مهران مشهد چیست؟

5_خبرهای ورزش ۳ | خبر فارسی
http://khabarfarsi.com/varzesh3
به گزارش "ورزش سه"، برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور به شرح زیر می باشد: قرار است بعد از حضور ملوان در تهران این تیم دو بازی تدارکاتی قبل از شروع فصل پیوست تا انتقال دیوید دخیا به جمع مادریدی ها برای یک فصل به تعویق بیفتد. به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان انگلیسی پیشنهاد حقوق هفته ای 100 میلیون 
خبرهای ورزش ۳ | خبر فارسی

6_دردسرهای عظیم کفاشیان و تاج ! - NEXFA.ir
http://nexfa.ir/?p=277755
4 جولای 2015 تیم‌هایی همچون نساجی مازندران، مس رفسنجان و پیکان در هر تصمیمی بر اساس این دو پرونده صاحب حق می‌شوند. در ذیل احتمالات و تبعات سقوط و ابقای دو باشگاه راه‌آهن و مس کرمان را در سه پرده بررسی کرده‌ایم. بر این اساس برنده دیدار پلی‌آف گروه "الف" و "ب " لیگ دسته یک خواستار . هفت ستاره بی مشتری در نقل و انتقالات.
دردسرهای عظیم کفاشیان و تاج ! - NEXFA.ir

7_بان کي مون از طرف هاي درگير در يمن خواست به توافق دست يابند
http://www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=559765
15 ژوئن 2015 الله آغاز شد، خواستار برقراری آتش بس بشردوستانه دو هفته ای به مناسبت گفتگوهای بین دو طرف قرار بود دوشنبه صبح آغاز شود اما بنابر اعلام این نخستین گفتگوی بین دو طرف از زمانی است که حوثی ها و متحدان آنها راه آهن به جای پیکان سقوط کرد ليگ جهاني واليبال / موسوي ، معروف و محمودي در ميان برترين ها.
بان کي مون از طرف هاي درگير در يمن خواست به توافق دست يابند

8_تغییرات جدول لیگ بعد از حکم جنجالی استیناف / راه‌آهن آخر شد و سقوط
http://news.akairan.com/havades-akhbar/khabarsport/sports-news5059.html
29 ژوئن 2015 در جدول جدید لیگ بعد از این حکم پیکان 29 امتیازی می شود و بالاتر از نفت ایران > لیگ برتر - بهزاد داداش‌زاده، هافبک اسبق دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید به گزارش آکاایران : فوتبال ایران > نوستالژی - ماجرا از یک یادش به خیر شروع شد. .. سازمان ملل توافق یمنی‌ها برای آتش‌بس مجدد و فوری را خواستار شد 
تغییرات جدول لیگ بعد از حکم جنجالی استیناف / راه‌آهن آخر شد و سقوط

9_آذر ۱۳۹۰ - اورميه پايتخت واليبال آسيا
http://ourmiavolley.blogfa.com/1390/09
وی در خصوص نتیجه دیدار تیم های سایپا و پیکان گفت: جدال این دو تیم مدعی با لذا مسئولين تيم طي تماسي از فدراسيون واليبال خواستار به تعويق افتادن مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور در سال ۹۰ از امروز ۲۶ آذر آغاز و تا ۲ دیماه ادامه دارد. . باشگاههاي كشور از ساعت 17 با میزبانی شهرداری اورمیه از میزان خراسان شروع شد.
آذر ۱۳۹۰ - اورميه پايتخت واليبال آسيا

10_سوژه شدن رحمتی با یک خارجی! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr
http://www.mehrnews.com/news/2412994/سوژه-شدن-رحمتی-با-یک-خارجی
30 ا کتبر 2014 *با توجه به پخش نشدن مسابقات لیگ استقبال تماشاگران از این بازی در نیمه نخست یکی دو بار بازیکن پیکان به صورت غیر عمدی در آغاز بازی پیش از شروع بازی در نیمه دوم تماشاگران ضمن تشویق نیلسون به شدت علیه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان شعار دادند. داعش خواستار تشدید حملات در ماه رمضان شد.
سوژه شدن رحمتی با یک خارجی! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr

11_برنامه کامل پانزدهمین دوره لیگ برتر/ زمان برگزاری دربی | پایگاه اطلاع
http://www.rajanews.com/news/217001
5 روز پیش قرعه‌کشی رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در سالن همایش‌های رویترز: پیش‌نویس توافق هسته‌ای خواستار دسترسی به سایت‌های نظامی ایران . راه‌آهن از مسئولان دو باشگاه راه‌آهن و پیکان در این قرعه‌کشی دعوت به عمل آمده بود. براساس قرعه‌کشی در هفته دوم لیگ برتر دربی شهر اصفهان بین دو تیم ذوب‌آهن و 
برنامه کامل پانزدهمین دوره لیگ برتر/ زمان برگزاری دربی | پایگاه اطلاع

12_گلدن استیت فاتح نخستین فینال کنفرانس غرب | ورزش 3
http://www.varzesh3.com/news/1241590/09-16
20 مه 2015 فینال کنفرانس شرق نیز از بامداد فردا (پنجشنبه) بین دو تیم کلیولند و آتالانتا برگزار می‌شود. دیدارهای مرحله نهایی لیگ NBA به صورت چهار برد از هفت مسابقه برگزار می‌شود. آمریکا (ان بی ای) تعویق افتادن اولین بازی لمپارد برای نیویورک سیتی · حمدی‌نژاد‌: برخلاف پیکان خواستار رد درخواست باشگاه راه‌آهن شد.
گلدن استیت فاتح نخستین فینال کنفرانس غرب | ورزش 3

13_روز نو
http://roozno.com/
لاوروف خواستار همکاری ایران با آژانس برای رفع برخی ابهامات شد . به ملت شریف ایران، اظهارداشت:امسال ما در میانه دو عید قرار گرفته‌ایم؛ عید ارادة ملی که در روز تاریخی ۲۳ تیر. .. مرزبان: پیکان در لیگ برتر می‌ماند نمایندگان کنگره خواستار تعویق رای گیری شورای امنیت درباره توافق ایران شدند خانم ها، هفته ای 10000 قدم بردارید.
روز نو

14_بولتن نیوز | bultannews.com
http://www.bultannews.com/
به خاطر شناوربودن دلار و ضعف يورو، چين خواستار ترويج يوآن به عنوان يک ارز بين المللي است. .. با نزدیک شدن به موعد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، تقلای تیم های لیگ برتری برای . امیری به پیکان پیوست . معرفی دو «بات» خوب تلگرام: لینک بدهید و مطلب کامل بگیرید + اشتراک فید هفت راه برخورد با «افراد سمّی».
بولتن نیوز | bultannews.com

15_مس کرمان خواستار تکرار بازی پلی‌آف شد - برترین ها
http://www.ircounseling.org/news/item/94106/مس-کرمان-خواستار-تکرار-بازی-پلی‌آف-شد
30 ژوئن 2015 اکنون با این رأی تیم پیکان در رده‌ چهاردهم جانشین تیم استقلال لیگ برتر، به شکلی کاملاً قانونی و مطابق حکم استیناف، بازی پلی‌آف . آزارجنسی دو نوجوان ایرانی در عربستان؟ . افزایش یک بند از فیش حقوق به تعویق افتاد؟ . مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ترجیح داده تا قبل از شروع لیگ سکوت کند.
مس کرمان خواستار تکرار بازی پلی‌آف شد - برترین ها

16_عکس ها و اخباری از والیبال - حواشی
http://iranvolleyball78.blogfa.com/category/11
11 آوريل 2015 سومین دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی لیگ . طرف حساب وی خواستار نامه موافقت کتبی فدراسیون جهانی والیبال بود و نامه موردنظر شش دیدار هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال هفت هزار تماشاگر داشت که نشده و ممکن است با 12 روز تاخير به تيم جديدش در ليگ اين کشور بپيوندد.
عکس ها و اخباری از والیبال - حواشی

17_ژنرال هفت ستاره یا نماد قانون شکنی! سوریان؛
http://www.ebtekarnews.com/archive/1394/04/14/14.pdf
هنگامی که فصل شروع شود در اوج آمادگی خواهم بود. شکست را دوست . فرصت داده شده که. به همراه دو کشتی گیر دیگر در وزن ۵۹ کیلوگرم به تورنمنت حدود یک ماه تا شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده و این در حالی. است که دو پرونده یک خواستار برگزاری دیدار پلی آف نهایی مقابل باشگاه پیکان به عنوان تیم ۱۵ جدول. لیگ پانزدهم 
ژنرال هفت ستاره یا نماد قانون شکنی! سوریان؛

18_افشاردوست: این شروع کار والیبال ایران است - خبرگزاری کار ایران
http://www.ilna.ir/بخش-ورزشی-7/283907-افشاردوست-این-شروع-کار-والیبال-ایران-است-کادر-فنی-تیم-را-از-نظر-روحی-متحول-کرد
15 ژوئن 2015 دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهانی‌ گفت: تیم ملی در سرویس و دریافت مشکل اساسی داشتیم اما شرایط تیم بعد از این دو مسابقه دست آورد اما امسال موفق به کسب هفت امتیاز شده است که نشان دهنده پیشرفت است. دوشنبه به مصاف پیکان می‌رود/رویارویی مظلومی و مرزبان قبل از لیگ 
افشاردوست: این شروع کار والیبال ایران است - خبرگزاری کار ایران

19_BOYSBLUE - بازیکنان
http://boysblue.blogfa.com/cat-6.aspx
14 فوریه 2015 خدا را شکر بازی های تدارکاتی خوبی قبل از شروع لیگ انجام دادیم و زمانی که خیلی از . دو تیم استقلال و ملوان انزلی دیدار افتتاحیه جام شهدا را برگزار خواهند کرد اکبرپور چند هفته ای است که در تمرینات و بازی های استقلال حضور ندارد. .. باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار تعویق این دیدار شدند.
BOYSBLUE - بازیکنان

20_آرشیو | هیات دو و میدانی استان تهران
http://tehranathletic.ir/نتایج-بانوان/
برنامه دومین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاههای زنان کشور که در روزهای ۲۳ .. /آقای گودرزی خواستار برگزاری مسابقات در سایر مواد دو ومیدانی شد که با استقبال . سال گذشته و در جریان هفدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی، تیم پیکان که از این مسابقات با پرشی به مسافت هفت متر و ۵۹ سانتیمتر به مقام سومی دست یافت.
آرشیو | هیات دو و میدانی استان تهران

21_დ ستاره های والیبال დ
http://volleyballclub.blogfa.com/author/volleyballclub
30 دسامبر 2014 پس از قهرمانی تیم والیبال پیکان در لیگ برتر والیبال برخورد دو بازیکن تیم والیبال زنیت‌کازان در دیدار با دینامو موجب شد تا لیبروی .. شماره هفت حال حاضر متین ورامین که تا سال گذشته قبل از مصدومیت در .. پیکان سالن را به سرعت ترک کردند و برخی هواداران که خواستار گرفتن عکس .. خب دیگه شروع کنید.
დ ستاره های والیبال დ

22_مهمترین اخبار ایران و جهان
http://vista.ir/
اسامی بازیکنان جدید پیکان را به زودی در نشست خبری اعلام می‌کنیم · برانکو خطاب به پرسپولیسی‌ها: روز به روز بهتر می‌شوید/ تمرین .. فينال ليگ جهاني واليبال :
مهمترین اخبار ایران و جهان

23_مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
https://www.bartarinha.ir/
این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند! +عکس bolet با ماسک هفت میوه 10 سال جوان شوید ! . احمدی‌نژاد تمام شد. dot اسراییل خواستار توقف برنامه هسته ای ایران. dot اکران « رستاخیز» به تعویق افتاد. dot شکست برزیل برابر فرانسه در لیگ جهانی. dot 
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

24_Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی فوتسال»
http://football.ir/news/list/team/futsal-national-1474.html
لیگ انگلستان · لیگ اسپانیا · لیگ ایتالیا · لیگ آلمان · لیگ فرانسه · جام باشگاه های اروپا از روز شنبه گذشته تمریناتش را شروع کرد و روز سه شنبه تمرینات تعطیل شد. کادر فنی هیچ بازیکنی را جایگزین این دو ملی پوش نکرده و بنابراین تیم ملی شده است از جمله اینکه خواستار ارسال قراردادش پیش از حضورش در ایران شده است.
Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی فوتسال»

25_همه مدیرعاملان باشگاه تراکتورسازی در یک نگاه - فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931118000293
7 فوریه 2015 در سال 68 لیگ قدس با حضور 24 تیم در دو گروه برگزار شد و تیم تراکتورسازی و بار به سمت مدیر عامل باشگاه هم نشانه رفته و تماشاگران خواستار استعفای امانی شدند. حضور سرخوش با شروع لیگ برتر فوتبال کشور همزمان شد. سال ناکام ماند و اصلا قابل پیش‌بینی نبود که این انتظار تا هفت سال به درازا کشد.
همه مدیرعاملان باشگاه تراکتورسازی در یک نگاه - فارس

26_کنگره خواستار تعلیق جلسه رأی گیری شورای امنیت درباره «برجام» است
http://tnews.ir/news/249E44805489.html
1 روز پیش نمایندگان کنگره آمریکا خواستار تعلیق جلسه رأی‌گیری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سند برجام هستند. شهرخبر: قانونگذاران بلندپایه هر دو حزب آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور مذاکرات هسته‌ای وین را تا زمان اعمال‌نظر کنگره درباره این سند به تعویق اقامه نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب/شروع برنامه از ۷ صبح.
کنگره خواستار تعلیق جلسه رأی گیری شورای امنیت درباره «برجام» است

27_موتور جستجوی قطره
http://www.ghatreh.com/
برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام شدافق نیوز - سازمان لیگ های دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و سیاسی را بررسی کردند.
موتور جستجوی قطره

28_دانلود گلها,کلیپهای استقلالی(منهای لیگ 13,12و14) - ::.. هواداران
http://omranss.blogfa.com/cat-5.aspx
6 جولای 2008 دانلود گلها و کلیپهای استقلالی(منهای لیگ 12 و 13) - خوش شانس بوده تا شروع کرده به فیلم گرفتن فرهاد هم میره و گل میزنه. ضربه گل کوچیکی فرهاد به پیکان لیگ دهم . در تهران، خواستار بررسی موضوع برنامه 90، مورخ 25/2/91 توسط مراجع قضایی شد. آقای عباسی درست گفته چون مسئولیت دو باشگاه استقلال و 
دانلود گلها,کلیپهای استقلالی(منهای لیگ 13,12و14) - ::.. هواداران

29_همه رخدادهای قرعه‌کشی لیگ پانزدهم - برترین ها
http://payane.ir/news/item/97712/همه-رخدادهای-قرعه‌کشی-لیگ-پانزدهم
5 روز پیش علی کریمی پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی عنوان کرد: خوشحالم که در جمع شما و در خدمت‌تان هستم. وی درباره وجود دو نام راه‌آهن و پیکان در قرعه‌کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هنوز رای قطعی . جایگزین گبرلو در «هفت» چه کسی است؟ افزایش یک بند از فیش حقوق به تعویق افتاد؟ .. رم خواستار جذب خاویر ماسکرانو شد.
همه رخدادهای قرعه‌کشی لیگ پانزدهم - برترین ها

30_ضرغامی مانع پخش مصاحبه رئیس جمهور شد/آغاز مصاحبه با تاخیر/نامه
http://www.parsine.com/fa/news/180193/ضرغامی-مانع-پخش-مصاحبه-رئیس-جمهور-شدآغاز-مصاحبه-با-تاخیرنامه-گلایه-آمیز-ضرغامی
5 فوریه 2014 احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی . نهایت بی طرفی سیاسی ضرغامی در برخورد با دو رئیس جمهور آن هم در ماه های 
ضرغامی مانع پخش مصاحبه رئیس جمهور شد/آغاز مصاحبه با تاخیر/نامه

31_اردیبهشت ۸٩ - پرسپولیسی وبلاگ
http://perspoliseaziz.persianblog.ir/1389/2/
پرسپولیسی وبلاگ:با پایان یافتن لیگ نهم حالا باید منتظر مذاکرات رسمی باشگاه ها با . شماری از هواداران استقلال پس از تساوی برابر پیکان قزوین خواستار کناره‌گیری صمد مرفاوی شدند. .. پرسپولیسی وبلاگ:در فاصله یک ماه تا شروع جام جهانی 1389 ) باید خود را معرفی کرده تا در اردوی آماده سازی دو هفته‌ای در سوئیس شرکت کنند.
اردیبهشت ۸٩ - پرسپولیسی وبلاگ

32_پیکانی‌ها 5 بازیکن جذب کردند/ حضور بازیکنان سابق سرخ‌آبی در تیم
http://monitor.shafaqna.com/FA/IR/1174903
نمایندگان کنگره خواستار تعویق رای گیری شورای امنیت درباره توافق ایران شدند .. 5کشته و مصدوم در انحراف دو خودرو در بابل ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت از انحلال تیم پمینا تا رییس دار شدن هیئت بدنسازی اصفهان . نقل و انتقالات لیگ پانزدهم پیکانی ها 5 بازیکن جذب کردند/ حضور بازیکنان سابق سرخ آبی در تیم مرزبان 
پیکانی‌ها 5 بازیکن جذب کردند/ حضور بازیکنان سابق سرخ‌آبی در تیم

33_ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﻯ ﻟﻴﮓ ﻳﻚ ﺩﺭ ﺗﻮﺭ ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮﻯ ﻫﺎ! » ﻓﺮﻫﺎﺩ ﺭﺣﻴﻤﻰ ﺩﺑﻴﺮ ﻭﺭﺯﺷﻰ
http://www.roozannews.ir/download/22770/PDF/روزنامه 4 تیر 11
25 ژوئن 2015 ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻕ ﻧﻴﺴــﺖ، ﺩﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ. ﻓﺼﻞ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻣﺤﺮﻭﻣﻴﺖ ﺍﺯ ﺩﺳــﺖ ﺩﺍﺩ. ﺁﻝ ﻛﺜﻴﺮ ﻓﺼﻞ ﮔﺬﺷــﺘﻪ ﺩﺭ ﺗﻴﻢ ﺳــﻘﻮﻁ. ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﻟﺒﺪﺭﺑﻨﺪﺭﻛﻨﮓ ﺗﻮپ ﻣﻰ ﺯﺩ ﻭ ﻫﻔﺖ ﭘﻴﻜﺎﻥ ﭘﻴﻮﺳﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﻧﺸﺪ ﮔﻠﻰ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻓﺼﻞ ﻣﺘﻮﺍﻟﻰ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﻭﻯ ﺷﺮﻭﻉ . ﻧﻔﺖ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺧﻮﺍﺳــﺘﺎﺭ ﺟﺬﺏ ﭘﻴﺎﻡ ﺻﺎﺩﻗﻴﺎﻥ ﺍﺳــﺖ. ﻭ ﺧﺴــﺎﺭﺕ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺗﺎﺩﻳﻪ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺗﻘﺪﻳﻢ ﺩﺍﺩﺧﻮﺍﺳﺖ ﻟﻐﺎﻳﺖ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺣﮑﻢ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﻧﺮﺥ.
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﻯ ﻟﻴﮓ ﻳﻚ ﺩﺭ ﺗﻮﺭ ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮﻯ ﻫﺎ! » ﻓﺮﻫﺎﺩ ﺭﺣﻴﻤﻰ ﺩﺑﻴﺮ ﻭﺭﺯﺷﻰ

34_پایگاه تحلیلی خبری ورزش استان کرمان
http://khabarnegaresade.blogfa.com/
بازي شروع شده و هواداران بي امان تيم شهرشان را تشويق مي كنند، دقيقه ي 2 بازي كار مسي ها براي بقا در ليگ برتر سخت تر و هواداران كرماني از اين تيم و بازيكنانش نا . اما تجربه ثابت کرده با تغییر هر سرمربی شما حداقل یکی دو هفته‌ای را سرمربی تیم می‌مانید؟ در بازی مقابل پیکان، دو تعویض اشتباه باعث شد شیرازه‌های تیم از هم از هم  
پایگاه تحلیلی خبری ورزش استان کرمان

35_هواداران جدگال استقلال - دانلود گل های استقلالی
http://ssdl.blogfa.com/category/2
دو بازیکن تیم فوتبال پیکان و استقلال پس از آنکه رضا در برنامه ماه عسل نسبت به سکونت در محل زندگی خود ابراز گلایه کرده بود و خواستار این شده بود که به او امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در شروع تمرین این تیم حضور نداشت و تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر از ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه تختی به مصاف 
هواداران جدگال استقلال - دانلود گل های استقلالی

36_لیگی با حضور سه استقلال - پویش
http://puyesh.net/fa/news/40660/لیگی-با-حضور-سه-استقلال
6 روز پیش امتیاز لیگ برتری تیم فولادنوین به استقلال اهواز واگذار شد تا در شهر دو تیم استقلال اهواز و استقلال صنعتی خوزستان در لیگ پانزدهم به آهن و پیکان یک تیم، 16 تیم حاضر در پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های نمایشی که بعد از هفت سال مجوز گرفت مخالفان رستاخیز خواستار ازبین بردن نسخه‌های فیلم شدند.
لیگی با حضور سه استقلال - پویش

37_فجرسپاسی مقدس
http://fajr-sepasi23.blogfa.com/
هفته بیست و دوم(پایانی) لیگ یک – استادیوم تختی اهواز . که بارها گفته شد افتتاح ورزشگاه میانرود شیراز، مدت هاست که به تعویق افتاده احمدی استاندار فارس از اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی به ورزشگاه میانرود وی اضافه کرد:صدا و سیما فارس بابت پخش مسابقات خواستار انعقاد قرارداد با ما شد اما این سیاست یک بام و دو هوا 
فجرسپاسی مقدس

38_پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
... خواستار تعویق شروع لیگ ... پیکانی‌ها خواستار تعویق ... خواستار تعویق دو هفته ای ...
39_روزنامه ایران ورزشی | شماره :5032 | تاریخ 1393/12/17
مهدوی‌کیا: پرسپولیس از لیگ غافل نشود سرخی من از تو... ...
40_لیگ برتر فوتبال ایران - آخرین و جدیدترین اخبار و تحلیل های ...
... فجر در هفته‌ای که ... و بازهم لیگ را بد شروع می ... دو هفته‌ی پایانی لیگ 7 گل به ...
41_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
42_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
43_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
44_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
45_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
46_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
47_میزان - اخبار شبکه‌های اجتماعی برای فرهاد کاظمی دردسرساز ...
پیکانی‌ها خواستار تعویق دو هفته‌ای شروع لیگ برتر پانزدهم ...
48_ساعت 24 - بان‌کی‌مون خواستار برقراری آتش‌‎بس دو هفته‌ای در یمن
... آتش‌بس دو هفته‌ای در این کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان را خواستار ... ای به تحریم‌ها .
49_ساعت 24 - مذاكره تيم ليگ برتري با علي دايي
مهلت یک هفته‌ای والیبالیست‌ها به باشگاه ...
50_میهایلوویچ:تا دو هفته دیگر مربی میلان میشوم | ورزش 3
سینیشا میهایلوویچ، مربی موفق صرب، فاش کرد که در دو هفته آینده ... پیکانی ها. ... لیگ ها جام حذفی ...
51_بررسی ادوار لیگ برتر فوتبال ایران - سایت خبری تحلیلی ...
... رقابت‌ها لیگ حرفه ای باشد ... عنوان دو تیم برتر لیگ دسته ... از هفته‌ها پیش شروع شده ...
52_برترین گلزن ادوار لیگ قهرمانان و جام باشگاه های اروپا ...
برترین گلزن ادوار لیگ قهرمانان و جام ... ظریف: دو سال ... مرجعیت عراق خواستار توجه ...
53_هفته سیاه ایرانی ها در لیگ قهرمانان | ورزش 3
هفته سیاه ایرانی ها در لیگ ... را با نتیجه ای مشابه پیروزی ... خود، دو هفته آینده با ...
54_ابولا بهانه‌ای برای قرنطینه سال تحصیلی جدید در غنا
... تاخیر دو هفته‌ای در شروع سال ... کتاب‌ها و ... دست‌کم دو هفته به تعویق ...
55_برنامه دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر
با این پیش زمینه کوتاه به استقبال دیدارهای هفته نهم لیگ برتر ... ها به خوبی ... دو جلسه‌ای از ...
56_چه کسی گفت لیگ برتر عقب بیفتد؟/ از سرمربی تیم ملی «لولو ...
بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد و ... مربی تیم ملی دو هفته ... ای که بر اساس آن ...
57_بازی رئال و بارسلونا مثل بازی استقلال و پدیده بود قلعه ...
... نامه ای به سازمان لیگ داده ایم تا 48 ساعت به تعویق بیفتد. وقتی دو هفته ملی ... رشته ها دنبال ...
58_چه کسی آقای گل لیگ برتر شد؟ | پایگاه اطلاع رسانی رجا
در پایان دوره چهاردهم لیگ برتر ... رقابت‌ها ... هفته بیست و هفتم با دو گل از سد ...
59_Football.ir - اخبار فوتبال : «محمد ایرانپوریان»
... خبر ؟بعد یک هفته ای که بعد ... که در دو هفته متوالی از لیگ برتر به ... پیکانی‌ها ...
60_جام‌جهانی 2022 چه تاثیری بر فوتبال انگلیس خواهد گذاشت ...
... که این لیگ‌ها تحت ... فقط دو هفته می ... ۶ یا ۷ هفته‌ای مسابقات ...
61_Football.ir - اخبار فوتبال : «مهرداد پولادی»
بر همین اساس یک هفته‌ای می ... در ادامه هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر امشب دو ... پیکانی‌ها ...
62_ایران پوریان: تراکتوری متفاوت را خواهید دید | ورزش 3
... بازی خوبی بود از اینکه توانستیم بعد از دو هفته ای که در ... شروع دوباره ... لیگ برتر ...
63_خبرگزاری بین المللی تسنیم - شمس: لیگ بوکس را در تابستان ...
... لیگ بوکس را در ... بوکس را در تابستان شروع ... دو هفته در نقاط مختلف کشور این ...
64_چه کسی گفت لیگ برتر عقب بیفتد؟/ از سرمربی تیم ملی «لولو ...
بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد و ... مربی تیم ملی دو هفته ... ای که بر اساس آن ...
65_گزارش فارس از وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر فوتسال ...
با همه این شرایط و در حالی که کمتر از دو هفته تا ... در هفته پایانی لیگ و ... ای» لبنانی‌ها ...
66_روزنامه ایران ورزشی | شماره :4960 | تاریخ 1393/9/18
2 برنامه ورزشی و 2 بازی از لیگ قهرمانان اروپا
67_بهروان: هند هم در خصوص حق پخش تلویزیونی از ما جلوتر است ...
... هند هم در خصوص حق پخش تلویزیونی از ما جلوتر است/لیگ به تعویق ... هفته آینده هم ... شروع لیگ ...
68_روزنامه های تهران: توافق هسته ای نزدیک است - BBC Persian
... در هفته‌ها و ماه‌های ... تمدید و تعویق ... مسابقه لیگ جهانی والیبال ...
69_ترکمن فوتبال
به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها که اکنون ... به لیگ دو ،اولین ... یک هفته ای نیم فصل ...
70_باشگاه ورزشی یادآوران شاهدیه یزد - جدول رده بندی لیگ برتر ...
نتایچ هفته 15 لیگ برتر ... لیگ منطقه ای فوتسال ... فعلا یه هفته یا دو هفته به تعویق ...
71_پایگاه خبری فوتسال ایران
کمیته داوران اسامی داوران دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته دو ... هفته دوم لیگ ... لیگ را شروع ...
72_پایگاه هواداران استقلال - مصاحبه
... تبریز و با حضور بیش از 50 هزار هوادار برگزار شد که بازی با نتیجه دو ... با شروع نیمه ... لیگ سخت ...
73_فوتسالی ها با شروع لیگ صاحب ساختمان می شوند/ اواخر اسفند ...
... می شود این رشته با شروع لیگ ... ساختمان از دو هفته ... ها با شروع لیگ صاحب ساختمان ...
74_اخبار لیگ دسته دوم فوتبال ایران
تلخی بازیهای این هفته برای اصفهانی ها و ... دو هفته ی ... لذا وبلاگ لیگ دو قصد دارد تا شروع ...
75_کهکشانی ها - لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس)
همچنين فردوسي‌پور گفت که تلاش دارد تا او را راضي کند تا دو هفته ... شروع تمرين هاشم ... ها ...
76_بالاترین: دین محمدی: کارهای سخت و زیادی در پیش داریم؛ کسی ...
اولین نگرانی او، شروع ... شروع لیگ، دو هفته به تعویق افتاده ... ای؛ گمانه‎زنی‎ها ...
77_باشگاه فوتبال استقلال تهران در فصل ۸۳–۱۳۸۲ - ویکی‌پدیا ...
در لیگ برتر با گذشت چند هفته از شروع رقابت‌ها ... پس از این بازی لیگ دو هفته ... ای از گل به پا ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 492
  • بازدید امروز : 1,074
  • باردید دیروز : 1,412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,486
  • بازدید ماه : 2,486
  • بازدید سال : 155,497
  • بازدید کلی : 4,470,218